Sunday 28 June 2015

Strategi 4 langkah lemahkan PAS dilakukan UMNO BN..."Mana ada golongan Ulama masuk ke kampung2 Cina"

Ahad, 28 Jun 2015

Strategi 4 langkah lemahkan PAS yang sedang dilakukan UMNO BN

(FB : Anak Muda Bangkit Hancurkan UMNO)

 Strategi 4 langkah lemahkan PAS
UMNO risau dengan kemajuan PAS yg berganda sejak tahun 1999 kemudian semakin bergerak dgn pantas merentasi blok2 perkauman dlm negara kita.

Yang paling UMNO gerun bila mana PAS mulai diterima oleh bukan Islam terutama masyarakat Cina serta golongan terpelajar…

Sokongan terhadap UMNO kian hari kian merosot, rakyat terbanyak mulai mengalihkan pandangan mereka ke arah parti2 gabungan dalam PR terutama PAS yg merupakan parti terbesar dlm gabungan tersebut..

Kehebatan serta strategi terancang dari kumpulan profesional dan Ahli Akedemik dalam PAS telah mampu melonjakan sokongan anak muda dan bukan melayu utk turut sama menyokong serta berkhidmat kpd PAS tanpa menuntut sebarang bayaran..

Cina tolak PAS?

Benarkah Bukan Islam dalam DAP menolak PAS? Jika kita lihat sebelum ini berbondong2 masyarakat cina tua dan muda mengundi PAS. Ini adalah hasil daripada usaha golongan muda dlm DAP bersama2 golongan profesional PAS. Merekalah yg berusaha membuang persepsi masyarakat Cina di kampung2 yg fobia dgn PAS..

Mana ada golongan Ulama dlm Majlis Syura PAS masuk ke kampung2 Cina utk perkenalkan PAS kepada masyarakat Cina..

KedahLanie.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena