Monday 22 February 2016

Hudud nyawa Pas? & Betoi ka, Nik Amar 'kerja dia' hentam AMANAH bukan Umno?

Isnin, 22 Februari 2016

HUDUD NYAWA PAS!

Dulu hudud nyawa PAS.Kini sudah dapat macam-macam, UMNO cabut nyawa hudud PAS pun tak mengapa.
Sekarang UMNO segala-galanya.Dulu sanggup letak jawatan, jika hudud tak dapat dilaksanakan.Sekarang jawatan MB dipertahankan.

Tugas JASA sudah mudah. Tugas BTN pun sudah senang.Tugas KDN pun sudah lengkap.Cukup sekadar yang jahat selama-lamanya DAP.
Posted by mantaro on 16 February 2016,

NIK AMAR KERJA DIA HENTAM AMANAH, BUKAN UMNO.


KOTA BHARU - Pas Kelantan mengingatkan Parti Amanah Negara (Amanah) supaya tidak terlalu bercita-cita tinggi kerana jelas tidak berupaya merampas Kelantan dalam pilihan raya umum ke-14 (PRU-14) nanti.

 Timbalan Menteri Besar Kelantan, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata, Amanah hanya wujud sebagai pihak ‘kacau daun’ dan hanya memberi ruang kepada pihak lawan Barisan Nasional (BN)  untuk menakluk negeri ini.

 “Lagipun Amanah tidak akan bertahan lama sama ada di Kelantan malah di luar Kelantan dan ia hanya wujud atas rasa kecewa dari pimpinannya yang juga dari Pas.  Perjuangan mereka juga rapuh dan tiada hala tuju,” katanya.
Posted by mantaro on 21 February 2016,

SISI BUKIT

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena