Friday 3 March 2017

[Video Nak sekeh kepala mufti] KENAPA TAKUT BERDEBAT? Kepala Mufti mana yang 'En Somi' nak SEKEH ni!

Sabtu, 4 Mac 2017

Apabila Mufti Perlis, Dr Mohd Asri Zainul Abidin ingin berdebat dengan Hadi Awang berhubung Akta 355, ia sebenarnya adalah penghormatan buat Presiden Pas.
Ia adalah ruang yang sangat baik untuk Hadi memperjelas dan menghuraikan sendiri segala kekeliruan, salah faham atau kekaburan mengenai Akta 355 yang diusulkannya di Parlimen.


Seluruh pimpinan Pas, baik di peringpat pusat, negeri dan kawasan di seluruh negara, seharusnya memberi galakan dan rangsangan kepada Hadi agar menerima pelawaan Dr Asri itu.
Lagi pun, jika sudah mengadakan perhimpunan di Padang Merbok dan ada pemimpin Pas pula sampai “berteh tarik” ke London untuk mendendangkan Akta 355, apa perlu ditakuti lagi dengan berdebat?
Bukankah Akta 355 seperti maruah Pas sekarang ini, selepas tidak banyak lagi bercakap mengenai hudud?
Maka, di pentas mana pun, Pas seharusnya tidak gentar untuk berhujah dan mempertahankan apa yang mereka sedang perjuangkan.
Jadi, di mana wajarnya meminta Hadi agar jangan menyahur cabaran Dr. Asri itu?
– http://shahbudindotcom.blogspot.my
MC.

KEPALA MUFTI MANA YANG "EN. SOMI" NAK SEKEH NI? (VIDEO)

Sila dengar sendiri betul atau tidak dia kata nak sekeh kepala Mufti? Dengar sebelum ada yang tuduh media putar belit kata-katanya. 
Manusia ni kalau dah angkuh, tidak akan insof, walaupun Allah sudah beri amaran.
SUMBER

Sembang beli lori dan kapal terbang kamu boleh nafi; sebab takde video yang merakamnya. Tapi sembang nak sekeh kepala mufti ni, macam mana kamu nak nafikan?

Jangan kata Yong tidak hormat ulama. 

Yong amat hormat ulama jika dia mempamerkan akhlak seperti ulama.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena