Wednesday 17 April 2019

TERBONGKAR semua kebobrokan Najib dalam skandal curi wang 1MDB/ SCR International..Itupun Umno & PAS bermati2an berusaha memastikan UmnoBN kembali berkuasa PRU15 nanti? [Video NAJIB DAN ARUL DIDAKWA PINDA LAPORAN 1MDB]

Rabu, 17 April 2019
Jom Channel
Mahkamah Tinggi hari ini menetapkan 15 hari bermula 18 November 2019 hingga 17 Januari 2020 untuk perbicaraan kes pindaan Laporan Akhir Pengauditan 1Malaysia Development Berhad (1MDB) melibatkan Dato' Seri Najib Tun Razak dan bekas Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB Arul Kanda Kandasamy. Pada 12 Disember 2018, Najib didakwa atas pertuduhan menggunakan jawatannya dengan mengarahkan supaya Laporan Akhir Pengauditan 1MDB dipinda, sebelum dibentangkan kepada Jawatankuasa Kira-Kira Wang Awam Negara (PAC), bagi mengelakkan sebarang tindakan terhadapnya, lapor Bernama, 16 April.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan luaran
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang duduk, topi dan dalaman

Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
Ketika Umno/BN berkuasa dahulu Najib bertegas sekeras-kerasnya menafikan puluhan jutaan ringgit wang SRC International masuk ke akaun peribadi Najib. Tup-tup Najib dah dibersihkan oleh Peguam Negara ketika itu daripada skandal curi wang..
TIBA-TIBA bila BN tumbang PRU14 dan Najib mula dibicarakan di mahkamah, barulah terbongkar semua kebobrokan Najib dalam skandal curi wang 1MDB/ SCR International..
Itupun Umno & PAS bermati-matian berusaha untuk memastikan BN kembali berkuasa selepas PRU15, kenapa ??!

1 comments:

nick said...

UMNO dan PAS ni parasit, mana nak dengar atau nak ambil perhatian atas nasihat orang. Balik2 buat fitnah pastu sebarkan bidaah. Dua2 parti yang dah uzur dan mereput ni patut di robohkan dan dibuang ke tempat pembuangan sampah je.

Nick.
Cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena