Saturday 3 August 2013

Persiapan Berbuka di Medan Rabiatul Adawiyah & Forum 'Mesir di Persimpangan' 5 Ogos

Ahad, 4 Ogos 2013





Salah seorang peserta perhimpunan di Medan Rabiatul Adawiyah sedang menyiapkan jus yang akan diedarkan secara percuma.
Moga Allah mengganjari usaha murni beliau.

Sumber : نبض رابعة
Photo: ‎Salah seorang peserta perhimpunan di Medan Rabiatul Adawiyah sedang menyiapkan jus yang akan diedarkan secara percuma.
Moga Allah mengganjari usaha murni beliau.

Sumber : نبض رابعة
#mesirkini‎

Photo: We would like to invite all our fellow Malaysians to attend this forum to discuss and analyse on the recent development in Egypt and its impact to the world and our country.

We welcome healthy discussions on the best way out for the current crisis in Egypt and how we could play our role towards achieving that..

This forum will be conducted in English.

All are welcome to break fast and have dinner together at around 7.30pm.

#mesirkini
Forum 'Mesir di Persimpangan' 5 Ogos
KUALA LUMPUR: Satu forum berkaitan Mesir bertajuk 'Mesir di Persimpangan' akan diadakan pada Isnin, 5 Ogos ini di Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur-Selangor (KLSCAH) jam 8.00 malam.

Antara tujuan forum ini diadakan adalah untuk membincang dan menganalisa perkembangan-perkembangan terkini di Mesir serta mencuba mengunjurkan akan masa depan negara dan rakyat Mesir.

Program ini adalah anjuran bersama Pertubuhan IKRAM Malaysia, Tamil Foundation serta KLSCAH (Civil Rights Committee) dan disokong oleh Gabungan Bertindak Malaysia (GBM).

Ahli panel terdiri daripada ahli akademik Dr Maszlee Malek, ahli akademik Dr Alaa Hosni Ahmed yang merupakan warganegara Mesir, penganalisa politik Josh Hong yang juga kolumnis Malaysiakini.

Forum yang akan berlangsung dalam Bahasa Inggeris ini terbuka kepada orang ramai.HDaily.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena