Thursday 19 November 2015

Leman Raja Lawak perkenalkan Parti Amanah Negara ke pelusuk pedalaman Sik

Khamis, 19 November 2015

Leman raja lawak perkenalkan Parti Amanah Negara ke pelusuk pedalaman Sik

Leman Raja Lawak tidak asing lagi nama panggilan itu buat kita semua. Beliau telah meninggalkan dunia hiburan lebih kurang 5 tahun tetapi namanya sentiasa menjadi sebutan hingga ke hari ini.

Sebagai Ketua Parti Amanah Negara Parlimen Sik, beliau mengatur langkah dan strategi dengan caranya sendiri menggunakan kelebihan populiriti yg ada bagi meraih sokongan dan penambahan ahli baru.

Jika kita melihat dari gerak kerjanya di group whatsapp dan facebooknya, setiap hari beliau akan posting gerak kerja kebajikan, lawatan, bantuan dan sebagainya. Ini adalah satu usaha yg gigih beliau lakukan.

Hebatnya leman ini, beliau tidak pedulikan tohmahan dan makian tetapi dilihat gerak kerja beliau tidak pernah berubah sejak bermulanya dari parti lamanya iaitu PAS dan sekarang beralih ke parti Amanah Negara.,beliau tetap meneruskan gerak kerja rakyat disegenap pelusuk pedalaman kawasan sik. 

Yg peliknya disini, kami lihat dalam facebooknha penuh kata2 cacian. Tetapi diluar alam maya, beliau disambut dengan senyuman dari org kampung sehinggakan dapat menarik ramai ahli dari orang kampung menyertai AMANAH.

Disini kami lampirkan beberapa keping foto yg diambil dari facebook beliau.

posted from Bloggeroid






Read more: http://pakat-pakatkalih.blogspot.com/2015/11/leman-raja-lawak-perkenalkan-parti.html#ixzz3rwkmUrA5

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena