Tuesday 24 January 2017

Mahfuz dakwa Dr Zuhdi sudah buat pusingan! "Handal sungguh pandu kete pusing-pusing.. Tak fening ker?" Aik, masih berdagang bersama penguasa kleptokrasi.

Selasa, 24 Januari 2017
Foto Suara Rakyat.
Suka Halaman Ini · 22hb Januari 
Hanya Kepada Mu Ya Allah... aku memohon pertolongan..
Hanya Kepada Mu Ya Allah... aku bersujud

Hanya Kepada Mu Ya Allah... aku berlindung

Hanya Kepada Mu Ya Allah... aku meluahkan segalanya

Hanya Kepada Mu Ya Allah... ku serahkan jiwa dan raga

Hanya Kepada Mu Ya Allah... ku serahkan segala urusanku

Hanya Kepada Mu Ya Allah... aku bertaubat

Hanya Kepada Mu Ya Allah... aku berzikir

Hanya Kepada Mu Ya Allah... aku menangis

Hanya Kepada Mu Ya Allah... aku merindui

Hanya Kepada Mu Ya Allah... aku mencintai

Hanya Kepada Mu Ya Allah... aku memohon petunjuk.
..
Foto Suara Rakyat.
Handal sungguh pandu kete pusing-pusing.. Tak fening ker..

Malaysia Boleh..

Dulu Pas dakwa DAP, kini Tun Mahathir pula kuasai Pakatan Harapan

Mahfuz dakwa Dr Zuhdi sudah buat pusingan, dari DAP kepada Tun Mahathir yang kuasai Pakatan Harapan.
Mahfuz dakwa Dr Zuhdi sudah buat pusingan, dari DAP kepada Tun Mahathir yang kuasai Pakatan Harapan.
Kalau sebelum ini pakar strategi Pas mendakwa Pakatan Harapan dikuasai oleh DAP, kini ia telah berubah kepada Tun Dr Mahathir Mohamad pula yang menguasai Pakatan Harapan, dakwa ahli parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar.
Dalam satu kenyataannya hari ini, bekas naib presiden Pas itu berkata, dalam beberapa hari kebelakangan ini muncul seorang cendekiawan hebat kelahiran Perak dan pernah berkhidmat dengan Universiti Malaya yang bernama Dr Mohd Zuhdi Marzuki mendakwa Tun Mahathir seorang diktator dan Tun Mahathir juga mahu kuasai Pakatan Harapan.
"Cendekiawan hebat ini mendakwa Tun Mahathir telah berjaya meletakkan dirinya sebagai ketua kepada PPBM dan Pakatan Harapan.
"Mungkin Dr Mohd Zuhdi terlupa atau buat-buat lupa bahawa sebelum ini beliau juga pernah berkata bahawa DAP yang kuasai Pakatan Harapan.
"Kini Tun Mahathir pula didendangkannya telah kuasai PPBM dan Pakatan Harapan.
"Oleh itu jikalau ikut hujah Dr Mohd Zuhdi, maka bukan Cina DAP bernama Lim Kit Siang yang kuasai Pakatan Harapan dan PPBM," kata Mahfuz yang masih kekal dalam Pas itu.
Mahfuz mengulas kenyataan Zuhdi, Pengarah Pusat Penyelidikan Pas (PPP) yang mendakwa Tun Mahathir adalah seorang diktator politik.
Rakan beliau, Nasruddin Hassan pula menyifatkan Tun Mahathir sebagai angkuh.
"Pas tidak perlukan pemimpin angkuh seperti Tun Mahathir. Tun Mahathir sebenarnya bukan merendahkan Pas tetapi gerun dengan keupayaan Pas," kata Nasrudin sebagaimana dilaporkan oleh media rasmi Pas, Harakahdaily mengulas ura-ura kerjasama antara Pas dan Bersatu.
Dalam kenyataannya hari ini, Mahfuz berkata, Malaysia dilanda keserabutan politik pemimpin Umno yang begitu takut kehilangan kuasa yang dimiliki selama lebih 60 tahun serta kecelaruan pemikiran mereka sehingga menjadi 'hantu' mengusik kehidupan rakyat supaya lari meninggalkan khazanah kekayaan untuk diambil mereka.
Berbagai tuduhan liar dibuat Umno kerana sudah rasa terancam, dakwa beliau.
"Dalam pada itu tiba-tiba muncul seorang putera raja yang pernah menganggotai Dewan Negara sebagai Senator atas tiket DAP berkata kononnya ada perjanjian bersama antara Tun Dr Mahathir dan Lim Kit Siang yang bersetuju jika Pakatan Harapan dan PPBM memenangi PRU 14 nanti maka Datuk Seri Mukhriz akan menjadi Perdana Menteri dan Lim Kit Siang sebagai Timbalan Perdana Menteri.
Kenyataan putera raja yang bernama Tunku Aziz ini, kata Mahfuz, amat jengkel dan memalukan kerabat DiRaja.
"Beliau seolah-olah tidak ikuti ucapan Najib di PAU atau pun Tunku Aziz dah kena 'PAU' dengan Najib?" soal Mahfuz.



  • Avatar


    Memang betul apa yang dikatakan oleh sahabat saya dari parti seberang. Omnuh telah meresapkan kader2 nya dalam pah sejak beberapa tahun yang lalu. Inilah barisan2 yg muncul dalam pah sekarang yg memainkan isu perkauman dan ke arah penyatuan mereka mereka dan parti nya

    • Avatar


      Saya lebih menghormati seorang diktator politik yg sudah pencen dan kini bersama rakyat berbanding pelacur politik yg masih berdagang bersama penguasa kleptokrasi

    0 comments:

    Post a Comment

    Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
    SILA LAYARI
    Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
    PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

    Popular Posts

    © 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

    Designed by ScreenWritersArena