Thursday 22 February 2018

[Video GILIRAN PPBM PULA SAMAN ROS] PM M'sia makan QUINOA bijirin import dpd Amerika Selatan yang mahal, menterinya makan nasi lauk ikan masin! Kesiannya & Kontraktor China BUNUH Masa Depan Kontraktor Tempatan.

Jumaat, 23 Februari 2018

Foto Otai BERSIH.
Makkkk oiiii ini ke yang dimakan?
Dah ler idup atas kebajikan rakyat.
Camni nak pelihara lagi ke?

Ahmad Maslan makan nasi lauk ikan masin.
MENJELANG pilihan raya umum ke 14 (PRU14) Datuk Ahmad Maslan yang sudah sekian lama menyepikan diri, tiba-tiba kembali menjadi 'tular' apabila tampil berkongsi makanan 'ala kadar' yang hanya berlaukkan sedikit telur dan ikan masin ditambah sedikit sayur dan sambal.
Bagaimanapun perkongsian itu nampaknya gagal memberikan imej positif kepada beliau. Rata-rata pengguna media sosial dilihat mengkritik dan tidak kurang yang menyindirnya.

Sebahagian menganggap Ahmad Maslan berlakon untuk menarik sokongan rakyat dengan berlagak makan seperti rakyat biasa.

milosuam.

Related image
Quinoa plant

Foto Rafizi Ramli.
Tindakan kerajaan Malaysia membenarkan kontraktor China membina projek di negara ini merupakan satu tindakan yang akan memberi kesan besar kepada kontraktor tempatan.

Ini adalah kerana kontraktor China sudah tentu akan membawa tenaga pekerja dari China dan tiada peluang untuk rakyat Malaysia. Jika ada pun, mereka hanya akan beri kerja sebagai pengawal keselamatan dan tukang cuci sahaja.
 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena