Sunday 18 November 2018

[Video PAS, Umno anjur himpunan anti-Icerd 8 Dis ini] Kerajaan Malaysia perlu tegas ambil tindakan keatas Waytha Moorthy & Icerd: Rusuhan hanya berlaku jika Zahid cetuskan, kata PM.

Isnin, 19 November 2018
Foto Otai BERSIH.
Kerajaan Malaysia perlu tegas utk mengambil tindakan keatas YB Senator Waytha Moorthy Ponnusamy (Presiden Hindraf) yg membuat pembohongan dan fitnah terbuka keatas Malaysia dlm wawancara kenyataan nya diluar negara mengatakan bangsa india ditindas dan di diskriminasi oleh bangsa melayu Malaysia...

Menteri rasis ini tidak perlu ada dalam pimpinan kabinet kerajaan kerana beliau sgt tidak layak dilantik sebagai Menteri Perpaduan!
Pada 2014 kerajaan BN juga melantik beliau dan kini 2018 kerajaan PH pula melantik beliau sbgai senator.. Apa kelayakan beliau sebenarnya? Bertanding PRU pun tidak.. Berjasa pada parti atau negara pun tidak.. Tiba2 jadi Menteri di Jabatan Perdana Menteri!

Mohon pengkhianat Waytha Moorthy Ponnusamy ini dipecat atau letak jawatan segera...orang ini juga yg mengusulkan isu ratifikasi icerd yg menjadikan rakyat Malaysia ketika ini semakin kurang harmoni antara kaum... Org ini juga yg menfitnah bangsa melayu mendikriminasi bangsa india! Celaka punya orang!

Sila letak jawatan dan kerajaan perlu ambil tindakan SOSMA ke atas Senator Waytha Moorty.!!
Sebarkan..
Foto Otai BERSIH.
Patutlah.... Kenapalah mereka sering menyalahkan Pakatan Harapan..!!???
Kenapa mesti fitnah Pakatan Harapan...!!!???

Sentimen perkauman sedang didedangkan.. Tiadakah laporan polis dibuat...?? Apa nak jadi tak tahulah.. Kenapa Kerajaan Pakatan Harapan ni berlembut sangat...!!!
Foto Otai BERSIH.
Sign Petisyen desak Waytha Moorthy digugurkan dari Kabinet dilink ini - http://chng.it/t6M5gmYR
Sebarkan..
Kami sokong apa yg Tun ckp...tahan Zahid ni pencetus huru hara...dah lah kaki rasuah...masih ada yg percaya dengannya. Nampak tak org melayu....sibuk isu icerd plak lbh baik pulihkn ekonomi negara yg dah di rosakn oleh najib rosmah dan barua nya.

Icerd: Rusuhan hanya berlaku jika Zahid cetuskan, kata PM

Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad berkata isu Konvensyen Antarabangsa Mengenai Penghapusan Segala Bentuk Diskriminasi Kaum (Icerd) tidak akan mencetuskan rusuhan, kecuali jika Presiden Umno Ahmad Zahid Hamidi mahu mengapi-apikannya.
Beliau mengulas kenyataan Zahid bahawa orang Melayu akan mengamuk jika kerajaan meneruskan hasrat meratifikasi Icerd.
"Kecuali Zahid mencetuskan masalah, tidak akan berlaku rusuhan," katanya seperti dipetik Malay Mail.
Beliau berkata demikian ketika sidang media di sidang kemuncak Kerjasama Ekonomi Asia Pasifik (Apec) 2018 di Papua New Guinea.
Mahathir bagaimanapun mengakui isu itu sensitif di kalangan orang Melayu dan menjamin pandangan semua pihak akan diambil kira.
Antara bantahan yang disuarakan terhadap Icerd adalah ia akan menjejaskan hak dan kedudukan orang Melayu dan bumiputera seperti yang termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan.
Namun kerajaan berkata pengecualian boleh dibuat dalam ratifikasi itu.
Mk.

1 comments:

anonimous said...


Halo semua orang yang anda ingin mendapat kredit untuk memecahkan kebuntuan di bank, dengan penolakan kredit fail permohonan anda. mengambil aktiviti anda; Pembinaan rumah anda; Rumah atau pangsapuri; Etc. Pembelian Rumah kredit - PERKHIDMATAN PINJAMAN Federa adalah berkhidmat untuk anda boleh menyediakan 100 EURO..1000 .. 10000 ... EURO 7,500,000 EURO kepada semua orang yang berada dalam keperluan kewangan atau khas yang ingin mempunyai pinjaman dalam tempoh yang singkat. Bagi kadar faedah antara 1.4% hingga 3% bergantung kepada amaun yang kena dibayar .Bagi Maklumat Lanjut sila hubungi: Email: [ F E D E R A L O A N @ G M A I L. C O M ] atau whatsapp / panggilan + 1 8 4 5 7 3 1 5 7 1 6

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena