Saturday 24 November 2018

[Video Umno tetap sertai demo anti-Icerd] Kawan aku yg kerja FRU kata lama kayu cota dia x makan...! 4 juta ahli Umno, TAKKAN SORANG PUN TAK ADA YANG CERDIK..Guan Eng, Chin Tong saman Azwanddin kerana fitnah.

Ahad, 25 November 2018
Foto Otai BERSIH.
Kawan aku yg kerja FRU kata lama kayu cota dia x makan kepala org..aku ckp jgn risau, tunggu 8.12.18 nanti..sebab ada perhimpunan melayu2 bengong pada hari tu..!

4 JUTA AHLI UMNO, TAKKAN SORANG PUN TAK ADA YANG CERDIK..

Tanya je..
tupasal agaknya bergabung dengan PAS, tumpang dengan cerdiknya Hadi...menyandat.
Posted by 

Guan Eng, Chin Tong saman Azwanddin kerana fitnah

Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng dan ahli strategi parti Liew Chin Tong akan mengambil tindakan undang-undang terhadap Presiden Jaringan Melayu Malaysia (JMM) Azwanddin Hamzah kerana fitnah.
Dalam satu kenyataan, pejabat Guan Eng berkata beliau juga telah membuat laporan polis terhadap Azwanddin semalam kerana membuat "fitnah jahat" menerusi video dalam ucapannya, yang bertujuan menimbulkan perasaan syak antara orang Melayu dan Cina.
Ini selepas Azwanddin enggan meminta maaf kepada Lim selepas membuat ucapan dalam video berkenaan yang dirakamkan semasa pelancaran gabungan baru yang dikenali sebagai "Gagasan Kuasa 3" (G3).
Rakaman ini telah beredar secara meluas di media sosial.
"Alangkah malangnya kita terpaksa berhadapan dengan individu dan kelompok sebegini yang hanya mahu membuat onar, sedangkan masa hadapan Malaysia memerlukan semua pihak berganding bahu dan saling bekerja sama untuk membangunkan negara yang memelihara kebajikan untuk semua, tanpa mengira kaum, agama, suku, dan negeri.
Dalam satu kenyataan berasingan, Liew berkata beliau juga akan mengambil tindakan terhadap Azwanddin dan G3 kerana mendakwa timbalan menteri pertahanan itu mengkhianati rahsia pertahanan negara.
Tindakan terhadap Azwanddin itu dibuat selepas beliau menyertai G3, sebuah kumpulan yang baru-baru ini berikrar untuk "berperang dengan DAP".
Mk.

1 comments:

Lone ranger pomen said...

Elok juga. Cota Arwah bapak aku masa keje guard lepas pencen pun ade lagi kalau nak pinjam. Elok ketuk je kepala melayu umno ni bagi sel otak tu berhubung sikit... Tapi simpan Cota Yg ade Paku utk wak Jahit dgn lebai Batu api. Biar Dia Tau tuhan taK Suruh kita Jadi Batu api utk melaga laga sesama manusia tak Kira bangsa agama.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena