Pages

Saturday 2 August 2014

MH17: Apa Kesudahannya? Di beritakan Jet Tentera Ukraine iringi MH17 & MH17 ditembak oleh Jet Pejuang ....

Ahad, 3 Ogos 2014

Jet tentera Ukraine iringi MH17 hanya 3 minit sebelum ia terhempas


 Terdapat laporan baru melaporkan bahawa pesawat penerbangan Malaysia MH 17 yang malang itu sebenarnya sedang diiringi oleh jet tentera Ukraine hanya 3 minit sebelum ia terhempas.

 Laporan ini, yang dikeluarkan oleh E Turbo News , sebuah agensi berita perjalanan global, mencadangkan bahawa, bukan sahaja pesawat itu telah diiringi oleh jet tentera Ukraine tetapi rekod trafik udara serta-merta dirampas selepas pesawat itu jatuh. Laporan itu mencadangkan bahawa komunikasi dalaman mengakui bahawa tentera Ukraine terlibat tetapi tiada penjelasan tentang mana perintah shootdown datang.

 Spekulasi dari kemalangan yang mudah dan tragis kepada cubaan rampasan kuasa oleh tentera Timoshenko terhadap Presiden Poroshenko sejak timbul.

 Seperti E Turbo Newsmelaporkan, ETN menerima maklumat daripada pengawal trafik udara di Kiev mengenai penerbangan Malaysia Airlines MH17.

Pengawal trafik udara adalah warganegara Sepanyol dan bekerja di Ukraine. Beliau telah dibawa tidak bertugas sebagai pengawal trafik udara awam bersama-sama dengan warga asing lain dengan serta-merta selepas pesawat penumpang Malaysia Airlines telah ditembak jatuh di Ukraine Timur membunuh 295 penumpang dan anak kapal.

 Pengawal trafik udara itu mencadangkan dalam penilaian peribadinya dan mendasarkan pada sumber tentera di Kiev, bahawa tentera Ukraine di belakang tragedi menembak jatuh MH 17 ini. Rekod Radar serta-merta dirampas selepas ia menjadi jelas jet penumpang itu telah ditembak jatuh.

 Tentera pengawal trafik udara dalam komunikasi dalaman mengakui tentera terlibat, dan beberapa perbualan tentera berkata, mereka tidak tahu dari mana perintah menembak jatuh pesawat itu berasal.

 Jelas sekali ia berlaku selepas satu siri kesilapan, kerana pesawat  MH 17 itu telah diiringi oleh dua jet pejuang Ukraine sehingga 3 minit sebelum ia hilang dari radar.

 Tembakan skrin radar juga menunjukkan perubahan yang tidak dapat dijelaskan daripada perjalanan Boeing Malaysia. Perubahan sudah tentu mengambil pesawat terus di atas Timur Ukraine rantau konflik.

 Sesetengah tweets mencadangkan ini mungkin pemberontakan rahsia tentera terhadap presiden Ukraine semasa di bawah arahan Perdana Menteri  sebelum ini yang dipenjara - Timoshenko.

 Mungkin soalan yang paling penting untuk ditanya dalam hal tragedi pesawat  penerbangan  Malaysia ini , Siapa yang mendapat Manfaat?

 Hanya Barat dan proksi mereka di Kiev akan mendapat manfaat daripada ini - Baca seterusnya  di sini

Ada saksi nampak MH17 ditembak oleh Jet Pejuang ....

Seorang saksi menceritakan kisah bagaimana tragedi Boeing MH17 ditembak jatuh di ruang udara Ukraine melalui  Video ini

Transkrip Video 

Pencerita: Siapa yang meembaknya jatuh? Hari ini ia telah ditembak jatuh, pada [17 Julai]. 

Pencerita: Meneruskan. Kampung Grabovo. Bagaimana ia? Apa yang anak anda beritahu anda?

Bapa Saksi: Nah, mereka duduk-duduk di sana, di atas satu bukit di sebalik awan ... dua Kapal Terbang terbang ... salah satunya keluar dari sebalik awan itu.

Pencerita: pesawat Tentera muncul?

Bapa Saksi: Nah, dia tidak memahami. Kemudian, dengan satu tembakan, mereka tembak jatuh yang kedua. Dan begitu sahaja. Pesawat kedua itu, kata-nya - dengan satu tembakan. Terdapat satu tembakan dan itu sahaja.

Pencerita: Dan satu yang telah ditembak jatuh itu adalah sivilian / orang awam? 

Bapa Saksi: Dan dua ... satu jatuh, katanya, dan yang kedua juga... Saya tidak membawa telefon bimbit saya di sini, jadi saya tidak boleh memanggilnya. [Di latar belakang] Ah, dia melihat satu jet pejuang ... Sudah tentu ...

Pencerita: Kampung Grabovo, di daerah Shakhtersk itu. Satu pendekatan untuk Grabovo, ia jatuh. Sentiasa mencari mayat. Semuanya terbakar. Aluminium cair. Semua selongsong.

No comments:

Post a Comment