Pages

Monday 17 November 2014

MENGAPA SEKARANG negara kita LEMBIK sangat? Video Terkini! Mengejutkan detik sejurus pesawat MH17 terhempas dirakam kamera...

Isnin, 17 November 2014

Photo: Gambar Pesawat Pejuang Didakwa Tembak MH17 Didedahkan...

MEDIA Rusia mendedahkan gambar sebuah pesawat pejuang yang didakwa milik Ukraine telah melepaskan tembakan ke arah pesawat awam Penerbangan Malaysia MAS), MH17 pada Julai.

Gambar itu dipercayai dirakamkan oleh satelit British atau Amerika Syarikat yang kemudian didedahkan bagi menyokong dakwaan sebelum ini tentang kewujudan sebuah lagi pesawat berhampiran penerbangan MH17.

Pesawat MH17 ditembak jatuh di timur Ukraine pada 17 Julai, kejadian tersebut mengorbankan semua 298 penumpang dan anak kapal termasuk 43 rakyat Malaysia.

Pakar di Rusia berpendapat, penerbangan awam itu dipercayai  telah ditembak oleh pesawat pejuang jenis MIG 29 milik tentera Ukraine.

Bagaimanapun, barat pula menyifatkan pesawat pejuang itu merupakan milik puak pemisah pro-Rusia yang menawan Donetsk.

Gambar itu dilapor didedahkan selepas berlaku ketegangan antara Perdana Menteri United Kingdom, David Cameron dengan pemimpin Rusia, Vladimir Putin di Australia baru-baru ini.

Amerika menggelupor dan Australia terpaku !!!

Panas isu MH 17 ditembak jatuh oleh Jet Pejuang MIG 29 UKRAINE
Semalam Persidangan G20 di Australia sangat panas dan mengejutkan. Vladimir Putin mengejutkan persidangan dengan memberitahu kepada dunia mengapa kapal perang nuklear Russia ke Australia bukan untuk mengiringi beliau tetapi kerana mahu Tony Abbott mengaku pada umum tentang penipuan siasatan MH 370 & MH 17.

Akhirnya tadi Tv3 juga menyiarkan bahawa pesawat MH 17 bukan ditembak oleh peluru berpandu jenis BUK dari darat sebaliknya ditembak oleh Jet Pejuang UKRAINE.

Di dalam sidang tersebut Vladimir Putin membawa rakaman live cctv satelite russia dan menunjukkan bagaimana pesawat MH17 ditembak oleh Jet Pejuang Ukraine...Berita ini ditayangkan serentak di seluruh Russia dan kesatuan EU...

Amerika dan sekutu-sekutunya paling malu pada persidangan tersebut.

Malaysia terpaku sama kan? sekonkol ker tu? mana laporan kemalangan? data kotak hitam mana? nak kata rosak ker?



Kuala Lumpur : Dua buah video amatur didakwa memaparkan imej mengejutkan sejurus nahas MH17 kini muncul di internet.


Klip video berdurasi dua minit yang dimuat naik ke YouTube pada Ahad oleh agensi beritaRussia Todaymenggambarkannya sebagai rakaman terawal sejurus nahas berlaku.


Penduduk yang jelas terkejut dengan tragedi itu kedengaran menjerit dan berteriak, manakala yang lain berlari ke arah lokasi nahas dengan baldi air dalam usaha memadamkan api yang marak.


Pada Julai, sebuah video berdurasi 54 saat, didakwa memaparkan letupan besar akibat impak pesawat MH17 yang terhempas di timur Ukraine, muncul di internet.
VVIP.MY  

MENGAPA SEKARANG negara kita LEMBIK sangat ??

Adakah kerana Najib ???
atau kerana Rosmah ???
atau berlonggoknya Menteri2 berotak pengampu ???

atau DARI TANGAN PENGUNDI YANG BODOH !!!

Kalau...Lah!

No comments:

Post a Comment