Pages

Saturday 15 November 2014

[Video] Bersatu PAS & UMNO...Macai Umno patut lihat dan dengar video ni! Lebih melayu dari melayu?

Sabtu, 15 November 2014

Published 
Seperti biasa Dr Ridhuan Tee Prof yg lebih melayu dari melayu akan tetap mencari salah pihak PAS bersama PR untuk membela UMNO dgn hujah kekuatan orang Islam dan bukan Islam sekarang 50-50... dan juga mengatakan Islam akan lebih buruk kalau PR memerintah berbanding UMNO/BN...woii Prof kalau nak bodohkan langau otak berkarat biru totok UMNO boleh laa.. dengan hujah ampu dan bodek itu..

Selama ini kita maklum Dr Ridhuan Tee dilihat cuba mengheretkan idea supaya PAS dan Umno bersatu dengan menolak PKR dan DAP tapi tidak pula disebut MCA dan GERAKAN..

lagi satu Dr Ridhuan Tee tidak menunjukkan seoarang yg berilmu bila tidak dapat mengawal emosinya apabila hujahnya mendapat respon negatif penonton.


Seterusnya hujah Dr Ridhuan Tee di SELIGI oleh Dr Fadzli dengan menceritakan sejarah Umno merosakkan orang Melayu ketika pakatan dalam Parti Kebangsaan Melayu Malaya (PKMM) yang ditubuh pada 17 Oktober 1945.

Parti tersebut merupakan parti politik Melayu pertama ditubuhkan selepas pendudukan Jepun di Tanah Melayu.

"Semua pemimpin Melayu bernaung di bawah PKMM, namun pemimpin Umno secara senyap-senyap berunding dengan penjajah sehingga ditinggalkan PKMM selepas diberi habuan oleh Inggeris.

"Umno sekali lagi mengkhianati PAS apabila parti itu mulai mendapat sokongan selepas mendapat mandat besar pada pilihan raya 1974.

"Sedangkan semasa menghadapi peristiwa 13 Mei 1969 Umno mengharapkan kerjasama PAS bagi memperkuatkan orang Melayu, namun selepas menang selepas PAS ditendang keluar," ujarnya.

Dr Asri juga tidak dapat menerima Hujah Dr Ridhuan Tee dgn meluahkan rasa hairan apa ancaman sebenarnya yang akan dihadapi orang Islam sekiranya ada perubahan pentadbiran negara selepas PRU-13 nanti.

"Adakah masjid akan diruntuhkan, orang Islam tidak boleh solat lagi, jadi kita hendak tahu apa yang terancamnya apabila orang Melayu membuat perubahan politik baru," katanya

PAS MAHU BERMUZAKAR DGN UMNO ATAS DASAR ISLAM BUKAN ATAS DASAR PARTI... KENA FAHAM ITU...
Photo: Hahaha mabuk ketum.
Hahaha mabuk ketum.

No comments:

Post a Comment