Pages

Thursday 12 February 2015

[Video] Komplot CIA? Razman mendebik dari belakang Hanifa Maidin...Alaa 'pukulan syifa' katanya!

Khamis, 12 Februari 2015
Razman Zakaria hanya tepuk-tepuk sayang...
Menarik untuk meninjau beberapa ulasan dari beberapa pimpinan PAS sendiri mengenai isu Pesuruhjaya PAS negeri Perak, Razman Zakaria mendebik dari belakang Hanifa Maidin sewaktu mesyuarat JKPP kelmarin.

Apabila Hadi menjawab beliau tidak tahu mengenai kejadian yang berlaku di luar ibu pejabat PAS kelmarin, Hanipa berkata: 
"Inilah masalahnya apabila presiden lemah dan tidak menjadi presiden kepada semua." 
 Ini menyebabkan para penyokong presiden termasuk Dr Zuhdi Marzuki, Dr Ridzuan Mohd Nor dan Nasrudin Hassan marah lalu menuntutnya menarik balik dan meminta maaf.

Razman dikatakan telah pergi ke arah Hanipa dan memukul belakangnya sebanyak dua kali. Walau bagaimana pun, Hanifa telah menafikan kejadian tersebut. Razman juga turut menafikan. 



“Tidak berlaku sebarang sentuhan fizikal sebaliknya ia lebih kepada perdebatan kerana berbeza pandangan. Tinggikan suara tu biasalah bila tak setuju pendapat.Jelas Razman selanjutnya di sini

Percayalah, ini semua fitnah anasir jahat. Komplot CIA nak memburukan parti Islam Semalaysia PAS. Allah akan membalasnya..... 

 Walau apa pun, cer tengok komen Ketua Pemuda PAS Gopeng nih :

Dr Khairudin Malik, YDP PAS Tambun mengulas secara am.


 Dia pun balas balik apa yang bekas Ketua Kawasannya itu tulis (dia ni lari dari Tambun jadi KP PAS Gopeng):

 Aku cuma nak tumpang tanya KP Gopeng ni, apa taarif kamu 'memaki' dan 'mencaci' yang kamu katakan itu? Adakah dengan kenyataan seperti : 

 "Inilah masalahnya apabila presiden lemah dan tidak menjadi presiden kepada semua."  termasuk sebagai memaki dan mencaci?



Ternyata ada banyak benda yang tersembunyi....Kalau Hanifa dan Dr Dzulkifli membuat penafian, almaklumlah kepada kita seperti mana yg Dr Khairuddin katakan tu....utk tolong cover member tu.... 

Tapi penafian Razman tu nampak mencurigakan! Dia kata cuma bertekak dan tidak ada 'sentuhan fizikal'. Bukankah Fairuz tu kata 'tepuk belakang....bukan tumbuk'. Maknanya ada 'sentuhan fizikal' Samada Razman berbohong atau Fairuz yg bohong. Tidak mungkin kedua-duanya bercakap benar...Siapa yang akan mengaku bercakap bohong? Allahu 'alimun bizatil-dsudur  Apa-apa pun cuba korang hadamkan kenyataan Hanifa dan Dr Dzulkifly berikut:

Catatan Oleh Alhusseyn Alhusseyn

No comments:

Post a Comment