Pages

Tuesday 21 July 2015

'Jangan main-main dengan Melayu'?...Bunuh kerat 8 anak sendiri! & Kejayaan AmnoBN 'menjahanamkan' ekonomi negara

Selasa, 21 Julai 2015

Jeng.. Jeng.. Jeng... Penipuan atas penipuan tak kan bertahan lama.. Lama-kelamaan akan terserlah segala kebobrokannya..

Menteri Rahman Dahlan sila jawab..




KANTOI..!!! Penipuan atas penipuan tak kan bertahan lama.. Lama-kelamaan akan terserlah segala kebobrokannya.. Inilah akibatnya jika puok2 UMNO/BN percaya kpd pendusta & kaki hina Nabi Muhammad SAW..

Menteri Rahman Dahlan sila lah jawab...
Admin2 Friends of BN - Barisan Nasional pon nak bersekongkol dgn penghina Nabi.. Astaghfirullah~

https://www.facebook.com/frensofbn/videos/10153234419364998

p/s: Terkini, Tony Pua akan ambil tindakan saman terhadap kaki fitnah Lester Melanyi tidak lama lagi berhubung pendedahan video berkenaan yg disokong gila2 oleh menteri Abdul Rahman Dahlan !!!



Kejayaan BN menjahanamkan ekonomi negara, mengamalkan budaya rasuah, menswastakan segala aset negara, menjadikan hutang negara lebih 700 bilion ringgit, dan banyak lagi malang2 berlaku merupakan kejayaan yang DICEMBURUI rakyat terutama pembangkang...

#Kipidap
Jangan main-main dgn Melayu?
  • Warung Amran Fans Ini amaran keras untuk bangsa-bangsa lain selain bangsa Melayu yg ada di Malaysia. Bangsa kami memang Bangsa perut hijau dan x pernah takot dkt semua orang.

  • Jangan main-main dgn Melayu.
    Bangsa kami sanggup bunuh kerat 8 anak sendiri sumbat dlm lubang j
    amban. Inikan pula nak kerat bangsa lain.

  • Jangan main-main dgn Melayu.
    Bangsa kami sanggup dera anak sampai patah tulang temulang. Inikan pula nak patahkan tulang temulang bangsa lain.

  • Jangan main-main dgn Melayu.
    Bangsa kami sanggup lumba bergadai nyawa diatas jln raya. Inikan turun kejalan raya utk berperang dgn bangsa lain.

  • Jangan main-main dgn Melayu.
    Bangsa kami sanggup rogol dan bunuh bangsa sendiri inikan pula rogol dan bunuh bangsa lain.

  • Jangan main-main dgn Melayu.
    Bangsa kami paling ramai menguasai pusat serenti dan penjara.

  • Jangan main-main dgn Melayu.
    Bangsa kami yg mentadbir negara dengan terang terangan merompak duit rakyat. Inikan pula nak merompak duit bangsa lain.

  • Jangan main-main dgn Melayu.
    Bangsa kami boleh angkat parang turun kumpul beramai2 dgn hanya message dari group whatsapp tanpa usul periksa.

  • Jangan main-main dgn Melayu.
  • Jangan main-main dgn Melayu.
    Jangan main-main dgn Melayu.
    Ini amaran keras! Kamilah Bangsa yg paling berani dan berkuasa di Dunia. Bani Melayu dan Bani Israel Bersaudara la Jilake... ///


    #Kipidap
    #Jilake
    #Takbur
  • Kejam.. Ibu kerat bayi baru lahir sebelum dipam ke tandas

    Kejam.. Ibu kerat bayi baru lahir sebelum dipam ke tandas | Entah di mana hilangnya naluri keibuan seorang wanita apabila sanggup bertindak mengerat tubuh bayi yang baru dilahirkan sebelum dipam ke lubang tandas dalam kejadian di Kampung Manggol Jitra, dekat sini semalam. Enam daripada bahagian tubuh bayi yang dipotong suspek berusia 31 tahun itu ditemukan pasukan forensik di rumah datuk wanita terbabit kira-kira pukul 3 petang hari ini.
    Ketua Polis Daerah Kubang Pasu, Superintenden Abd. Rahim Abdullah berkata, pihak forensik telah menjumpai tubuh bayi yang telah dipotong kepada enam bahagian dipercayai menggunakan senjata tajam di dalam tangki najis rumah tersebut. “Ada beberapa bahagian tubuh badan bayi masih lagi belum dijumpai. Mayat bayi ini akan dihantar ke Hospital Sultanah Bahiyah untuk dibedah siasat dan suspek kini ditahan di Hospital Sultanah Bahiyah ( HSB) kerana mengalami pendarahan,” katanya di sini hari ini.
    Menurut Abd. Rahim, pada mulanya suspek hanya mengaku melahirkan bayi itu semalam kira-kira pukul 1 tengah hari di rumahnya di Kampung Binjal Jitra dan memberitahu bayi tersebut telah dibuang di dalam tong sampah. Bagaimanapun ujarnya, setelah disiasat dengan lebih lanjut baru suspek menceritakan dia telah melahirkan bayi tersebut di rumah datuknya dengan cara berdiri sebelum mengepamnya di dalam lubang tandas.
    Kata beliau, melalui rakaman percakapan dengan ibu suspek, ibunya memberitahu suspek telah mengadu sakit pinggang semalam dan telah dibawa ke klinik. “Apabila suspek balik dari rumah datuknya,suspek terus makan ubat lalu terus tidur. Pada pukul 1 tengah hari suspek bangun dan beritahu hendak buang air besar lalu masuk ke tandas. “Lebih kurang sejam selepas itu suspek keluar dari tandas dan beritahu datang haid dan tidur semula hingga waktu berbuka,” ujarnya.
    Tambah Abd. Rahim, ibu suspek juga tidak mendengar apa-apa bunyi yang mencurigakan dari dalam tandas tersebut. Katanya kes tersebut kini disiasat di bawah Seksyen 318 Kanun Keseksaan dan polis masih mencari bahagian kemaluan, tangan dan kaki kanan bayi itu. -Utusan

No comments:

Post a Comment