Pages

Wednesday 12 August 2015

[Video Heret Najib ke Mahkamah] Pengaruh GHB sungguh meluas...Bukan sahaja dari ahli PAS, malah dari ahli UMNO dan ramai orang atas pagar..

Rabu, 12 Ogos 2015


PANAS..!! Dsbbkan Najib takut nak saman WSJ sehingga kini, kini PKR saman Najib, dakwa lakukan kesalahan pilihan raya dengan ‘derma’ RM2.6 bilion..

Dgn cara beginilah kita akan tahu apa sebenarnya 'KAITANNYA' RM2.6 bilion pada Najib, 1MDB mahupun pilihanraya ke-13...

Rakyat M'sia yg benci kpd rasuah & pemimpin yg zalim mendoakan agar Allah memudahkan segala urusan menuntut kebenaran.. Amiin~

Sekarang PAS Hasut PKR Supaya Benci GHB

Apa kata kami pulak! Pendokong akar umbi...


omar daud said...
Salam semua:
Pertemuan antara PKR dan PAS ,amat jangal sekali, dimana PKR diwakili oleh President dan setiausaha agong, mnakala PAS diwakili oleh Timbalan President dan setiausaha agong: Mana pergi President PAS, adakah keputusan nanti boleh dipakai, ataupun TITM kena U-Turn lagi.PKR masih lagi tak serik-serik lagi bagaimana mereka dipermainkan oleh PAS, president PKR pernah dihina semahu-mahunya oleh Hadi.Sebenarnya PKR pun macam PAS,pemimpin2 mereka seperti Azmin dah tak confident mereka boleh menang PR14.

Pengaruh GHB sungguh meluas, bukan sahaja dari ahli PAS,malah dari ahli PKR,UMNO dan ramai orang2 atas pagar.GHB usah risau dan takut,beginilah cubaan peringkat permulaan.Pehak PAS cuba nak buat PRE-EMP,sebelum parti baru ditubuhkan,di mana nak menidakkan kehadiran GHB.strategy pertama, nak mengurangkan jumlah penghijrahan ahli-ahli PAS.Strategy kedua nak menampakkan GHB pengacau daun dlm pertandingan 3 penjuru.Strategy ketiga nak mengagalkan penubuhan parti GHB,supaya dapat memujuk DAP tidak bersama GHB.

Jangan risau,kekuatan jentera dan pemimpin GHB, dapat mematahkan strategy yg tak masuk akal ini.Tak masuk akal langsung PKR dan PAS dapat bersama,diperingkat bawahan PKR mereka takkan lupa bagaimana PAS tikam mereka dan menghina president mereka.Yang untung kat sini hanyalah GHB, akan dapat support dari pengundi PKR,ahli2 umno yg give-up dgn NAJIB,solid dari pengundi non-muslim(cina/india),Pengundi middle class melayu dan sebahagian dari ahli-ahli PAS.Yang tersepit di sini ialah PAS hanya dapat dari pengundi PAS totok sahaja dan beberapa pengundi2 racist melayu umno.

Jelas sekarang team-team GHB,teruskan usaha anda jgn risau,semuanya cubaan2 yg tak dapat dielakkan daripada party2 yg lama dan nampak kekuatan mereka dah rapuh, mereka2 ini umpama dlm kelemasan,sanggup bertaut dari ranting yg rapuh.

go GHB go
NEVER GIVE UP.

wassalam.
Abdul Said said...
Pertama. Tak malu kah wakil PAS berjumpa dengan PKR. Pemimpin-pemimpin PKR dihina, calon-calon PKR disabotaj dan macam-macam perkara buruk dilakukan dibelakang PKR. Adakah presiden PAS memohon maaf diatas pembelotan yang dilakukan? Kedua. Mengapa sekarang baru sedar untuk berunding? Adakah bahang GHB telah mula melemaskan PAS? Seperti kata Encik Anon 6:20...' ..orang sedang lemas'... Ya oranag sedang lemas, kepala taik hanyut pun akan digapai juga!!. Kita lihat nanti bagaimana tindakan PKR. Adakah PKR akan bekerjasama dengan PAS atau ia tetap setia dengan pakatan baru!! Walau apa pun terjadi orang yang menolak UMNO akan juga menolak PAS dan pertandingan 3 penjuru sangatlah menarik terutama di Selangor!!

Anonymous said...
pkr sepatutnya meminta kedatangan hadi sbg presiden. knp presiden pkr nak jumpa dgn timbalan presiden pas? lain kali jgn adakan sbrg mesyuarat selagi hadi sendiri tak hadir. jgn buang masa buat keputusan yg boleh diveto oleh hadi. pkr sepatutnya bertegas dlm hal ini sepertinya tegasnya hadi.

apa2 pun kerjasama bersama GHB hendaklah diteruskan. jgn libatkan pas dlm sebarang aktiviti.

ingat hadis berkaitan dgn kena patuk dua kali? selagi pas dipimpin oleh puak munafiq penjual agama, selagi itulah akan berlaku pertindihan percalonan.

HADI DAN HARON SERTA GENG OSTAD TIDAK BOLEH DIPERCAYAI.

sbg contoh: mana pergi laungan hudud? selepas menang besar, hudud pun hilang. lagi baik kena mi kat jepun dr bentang ruu di parlimen.

Posted By 

No comments:

Post a Comment