Pages

Saturday 18 November 2017

[Video PADU UMNO KENA HENTAM~Wakil Rakyat Umno Buat Apa?] Menteri 'Sayang Kasut' jalan atas meja budak sekolah & Hasil khazanah hutan untuk bantu rakyat yang susah, bukan untuk beli bangunan PAS...

Ahad, 19 November 2017

Image result for Gambar menteri jalan atas meja
Menteri Beri Penjelasan Isu 'Sayang Kasut' Jalan Atas Meja Semasa Banjir Di Pulau Pinang

Image result for Gambar menteri jalan atas meja
Tindakan netizens mengkritik pemimpin Umno tersebut dengan membandingkan gambar Sultan Brunei, Sultan Hassanal Bolkiah yang meredah air untuk melawat mangsa banjir pada 2014 di Tutong dimana menunjukkan Baginda meredah banjir tanpa memperdulikan pakaiannya.

Baru-baru ini tersebarnya gambar Menteri Pendidikan, Datuk Seri Mahdzir Khalid berjalan di atas meja di sebuah sekolah yang dilanda banjir di Pulau Pinang.

“Tidak timbul isu seperti ditularkan iaitu menteri sayang kasut, takut air kerana meja itu bukan disediakan khas untuk beliau ketika lawatan itu.

Foto Parti Amanah Negara.
Semoga Allah SWT memudahkan urusan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan dikurniakan kesembuhan.
#lawantetaplawan

HUTAN HAK RAKYAT KELANTAN, KENAPA PAS GUNA HASIL KELULUSANNYA UNTUK BELI BANGUNAN WISMA TOK GURU? KENAPA TAK TOLONG ORANG MISKIN? TMB KELANTAN TIDAK NAFIKAN.

HUTAN HAK RAKYAT KELANTAN, KENAPA PAS GUNA HASIL KELULUSANNYA UNTUK BELI BANGUNAN WISMA TOK GURU? KENAPA TAK TOLONG ORANG MISKIN? TMB KELANTAN TIDAK NAFIKAN.

Hasil khazanah hutan sepatutnya diguna untuk bantu rakyat yang susah, bukan untuk beli bangunan PAS.. Itu milik rakyat.

1. Kenapa PAS tak minta derma untuk rampas bangunan Wisma Tok Guru?
2. Kenapa terpaksa lulus satu kawasan Hutan untuk tujuan ladang kepada satu syarikat yang ambo dedahkan benda ini di Lakloh?
3. Kemudian Nik Amar mengaku bahawa pendedahan itu betul. Dia tidak menafikan.
4. Dia kata; satu orang boleh 3 tanah ini seperti satu orang ada 3 bini.
5. Bini ni kita pergi minang dia, dia setuju baru boleh bernikah. Tanah ni mung tukang lulus.
6. Saya tanya Nik Amar sebagai TMB: tanah ini hak rakyat Kelantan, tiba-tiba anda sebagai kerajaan beri kepada orang yang sama TIGA TEMPAT. Tapi bubuh nama (syarikat) lain-lain.
7. Saya kata, dari kelulusan inilah, duit telah diambil RM700,000 oleh Tok Wakil yang duduk di Machang untuk bayar tuan tanah.

No comments:

Post a Comment