Pages

Saturday 3 February 2018

[Video PERSEMPADANAN SEMULA tidak bantu BN & Muhyiddin: Ini Masa Untuk Rakyat Malaysia Bersatu Hati] PRU14-Rakyat vs BN, jentera dan tipu muslihat UmnoBN & Penjawat awam dipecat (krn sokong pembangkang) dapat kerja balik jika Pakatan menang.

Ahad, 4 Februari 2018


Related image
Image result for Gambar bolehkah penjawat awam sokong pembangkang

Penjawat awam dipecat dapat kerja balik jika Pakatan menang

Penjawat awam dipecat dapat kerja balik jika Pakatan menang
Muhyiddin Yassin pada Konvensyen Pakatan Harapan Sarawak hari ini mengatakan semua penjawat awam yang hilang jawatan kerana menyokong pembangkang akan diterima balik bekerja jika Pakatan Harapan menang pada PRU14. – Gambar fail The Malaysian Insight, 20 Januari, 2018.

“Jika awak hilang kerja hanya kerana sokong kami, kami berikan jaminan. Kami akan beri balik kerja awak,” kata Muhyiddin dalam ucapannya di Konvensyen PH Sarawak di Sibu hari ini.
Bekas timbalan perdana menteri itu mengulas ugutan Menteri Pendidikan Mahdzir Khalid semalam yang tindakan tata tertib akan diambil kepada guru dan pegawai kementerian sekiranya mereka didapati menyokong pembangkang.
MD.
Image result for Gambar menteri pendidikan jalan atas meja
PRU14- Rakyat vs BN, jentera dan tipu muslihat UMNO/BN... 

Kita kini memasuki pusingan terakhir sebelum menjelang pilihan raya yang mana tiada guna lagi untuk meneka tarikh pilihan raya umum (PRU) yang akan diumumkan Perdan Menteri Datuk Seri Najib Razak.

Sekiranya Parlimen dibubarkan sebelum Ramadan (17 Mei) dan sebelum Datuk Seri Anwar Ibrahim dibebaskan dari penjara pada 8 Jun, pembubaran Parlimen itu akan terjadi sebelum sidang parlimen pada 5 Mac atau selepas ia berakhir pada 5 April. Apapun, kita boleh simpulkan bahawa tak sampai seratus hari lagi sebelum PRU paling penting dalam sejarah Malaysia.  

Saya ingin mengalu-alukan semua sukarelawan agen pengundian dan pengiraan undi (PACA) dalam PRU akan datang. Penyertaan anda akan memberi perbezaan yang besar dalam mempengaruhi keputusan PRU, terutamanya di kerusi marginal dan berpotensi terjadi pertukaran undi. 

Sebagai contoh, pilihan raya kecil (PRK) Sibu pada Mei 2010, mendiang Wong Ho Leng dari DAP memberikan kejutan besar di kerusi yang sebelumnya dianggap mustahil dimenangi pembangkang. Beliau menang dengan majoriti undi yang sangat tipis iaitu 398. Kemenangan itu antara lain hasil daripada sukarelawan PACA-nya yang tekun dan berani yang membatalkan 200 undi meragukan yang berpihak kepada BN. Kadang-kadang, hanya sedozen undi boleh menentukan nasib satu-satu kerusi malah negara.
Tumpang sekole.

1 comment:

  1. Mohon maaf jika postingan ini menyinggung perasaan anda semua tapi saya hanya mau menceritakan pengalaman pribadi saya yang mengubah kehidupan saya menjadi sukses sekarang. Perkenalkan terlebih dahulu saya Sahra Atifah biasa di panggil Sahra, dulu Saya bekerja di salah satu Seafood restaurant di Dubai, tapi saya sudah menyerah tinggal disana. Tapi saya tetap ikhtiar. Dulu pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos. sempat saya putus asa,gaji pun selalu di kirim ke indonesia untuk biaya orang tua di kampung, sedangkan hutang banyak, kebetulan buka-buka internet mendapatkan website jobstkwluarnegeri.blogspot.com atau langsung lihat jobstkwluarnegeri.blogspot.com. waktu itu saya buka alamat nya di google. Dan Kebetulan ada nama Mbah Suro katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan Pesugihan Dana Ghaib. dengan keadaan susah jadi saya coba beranikan diri menhubungi langsung nomernya +6282354640471 dan berkenalan dengan beliau Mbah Suro, Dan saya menceritakan keadaan saya. Beliau menyarankan untuk mengatasi masalah perekonomian saya dengan Pesugihan Dana Ghaib nya. Dan alhamdulillah benar-benar terbukti nyata hasil nya sekarang. terima kasih banyak ya allah atas semua rejekimu selama ini..

    ReplyDelete