Pages

Friday 2 February 2018

[Video CALON Umno DAPAT RM 1.5 juta untuk PRU14] Semua pihak diseru berunding, jangan menuding & Woii, musuh sebenar kita Umno-BN la woiiii!

Sabtu, 3 Februari 2018

Image result for Gambar Pakatan Harapan

Presiden Parti Amanah Negara (AMANAH), Haji Mohamad Sabu menyeru supaya perbincangan antara parti-parti dalam Pakatan Harapan (PH) dibuat secara musyawarah dan tertutup.

Haji Mohamad Sabu
Semua pihak katanya, hendaklah mengelak daripada mengeluarkan kenyataan secara terbuka sama ada kepada media mahupun di media-media sosial.

“Biarlah semuanya diselesaikan secara dalaman di meja rundingan dengan mencari jalan penyelesaian terbaik untuk Pakatan Harapan Negeri Selangor,” kata beliau dalam satu kenyataan pagi ini.
Saya yakin dan percaya, sikap sabar, saling hormat menghormati dan penuh kebijaksanaan akan memudahkan proses untuk kita mencapai kejayaan dalam mendepani musuh bersama kita, kerajaan kleptokrat Barisan Nasional (BN), tambah beliau.
“Musuh se benarkita adalah Umno-BN. Ayuh bersama tumbangkan mereka dalam PRU14 nanti,” katanya.
MD.

1 comment:

  1. Mohon maaf jika postingan ini menyinggung perasaan anda semua tapi saya hanya mau menceritakan pengalaman pribadi saya yang mengubah kehidupan saya menjadi sukses sekarang. Perkenalkan terlebih dahulu saya Sahra Atifah biasa di panggil Sahra, dulu Saya bekerja di salah satu Seafood restaurant di Dubai, tapi saya sudah menyerah tinggal disana. Tapi saya tetap ikhtiar. Dulu pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos. sempat saya putus asa,gaji pun selalu di kirim ke indonesia untuk biaya orang tua di kampung, sedangkan hutang banyak, kebetulan buka-buka internet mendapatkan website jobstkwluarnegeri.blogspot.com atau langsung lihat klik di sini. waktu itu saya buka alamat nya di google. Dan Kebetulan ada nama Mbah Suro katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan Pesugihan Dana Ghaib. dengan keadaan susah jadi saya coba beranikan diri menhubungi langsung nomernya +6282354640471 dan berkenalan dengan beliau Mbah Suro, Dan saya menceritakan keadaan saya. Beliau menyarankan untuk mengatasi masalah perekonomian saya dengan Pesugihan Dana Ghaib nya. Dan alhamdulillah benar-benar terbukti nyata hasil nya sekarang. terima kasih banyak ya allah atas semua rejekimu selama ini..

    ReplyDelete