Sunday 13 October 2013

Apa? Ada Undi Hantu dalam Mesyuarat Perwakilan Umno...Padan Muka!

Isnin, 14 Oktober 2013
 ‘Perwakilan Hantu’ 
MERSING: UMNO Johor sudah menyerahkan laporan mengenai dakwaan ‘perwakilan hantu’ dalam Mesyuarat Perwakilan dan Pemilihan Pemuda UMNO Gelang Patah kepada Jawatankuasa Pemilihan Pusat, kata Pengerusinya Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin semalam.
“Laporan kita telah serah ke pusat dan saya pasti saudara Khairy (Jamaluddin) (Ketua Pemuda) akan buat keputusan. Terserahlah kepada ibu pejabat untuk tentukan sama ada mesyuarat semalam (kelmarin) sah atau tidak,” katanya.
Mohamed Khaled yang ditemui pemberita selepas melancarkan Empower Wilayah Ekonomi Pantai Timur di sini, diminta mengulas mengenai kekecohan ketika pemilihan Pemuda UMNO Gelang Patah yang menyebabkan mesyuarat terpaksa ditangguh.
Read more: http://www.theborneopost.com/


Ingatkan hantu berkeliaran semasa PRU dan PRK ... rupa-rupanya hantu juga turut bangkit untuk menjadi perwakilan UMNO.

Dulu semasa Pakatan Rakyat bangkitkan isu pengundi UMNO .. bukan main lagi riuh rendah gegak gempita bising satu dunia kononnya para pemimpin Pakatan Rakyat mereka cipta isu .... Nah!!!! sekarang orang UMNO sendiri dedahkan kepada dunia betapa ada perwakilan hantu di UMNO Bahagian Gelang Patah, negeri tempat kelahiran UMNO.

JOHOR NEGERI KELAHIRAN UMNO MAKA MUNGKIN DISITU JUGA LAHIR MEMBIAKNYA HANTU-HANTU.

UMNO DENGAN HANTU TIDAK DAPAT DIPISAHKAN. ... DARI PERANGAI HANTU SAMPAILAH MENJADI PERWAKILAN HANTU.
Posted by OMAK KAU!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena