Friday 11 July 2014

Serangan balas roket para pejuang Palestin ke atas Israel...

Sabtu, 13 Julai 2014
Photo: Roket serangan balas para pejuang Palestin dikhabarkan menjunam jatuh ke sebuah stesen minyak di sebuah petempatan Israel(tanah yang terjajah) Bandar Ashdod menyebabkan kebakaran besar dan mencederakan 10 orang.

Sumber:
Palestine Information Center
Roket serangan balas para pejuang Palestin dikhabarkan menjunam jatuh ke sebuah stesen minyak di sebuah petempatan Israel(tanah yang terjajah) Bandar Ashdod menyebabkan kebakaran besar dan mencederakan 10 orang.
Sumber:
Palestine Information Center
Gambar: "Jika kami keluar dari tanah ini (Palestin), siapa lagi yang akan menjaga masjid suci Al-Aqsa, siapa lagi akan menjaga tanah wakaf umat Islam, biarlah kami tetap di sini, mewakili kalian (seluruh umat Islam di Dunia), saudaraku.."
"Jika kami keluar dari tanah ini (Palestin), siapa lagi yang akan menjaga masjid suci Al-Aqsa, siapa lagi akan menjaga tanah wakaf umat Islam, biarlah kami tetap di sini, mewakili kalian (seluruh umat Islam di Dunia), saudaraku.." — bersama Ujie Sulaiman dan 9 yang lain.
Photo: Terkini |

Sebuah roket serangan balas pejuang Palestin jatuh tepat ke dalam sebuah kuil Yahudi di Tel Aviv.

Tiada kecederaan dilaporkan.

Sumber;
SHEHABNEWS
Terkini |
Sebuah roket serangan balas pejuang Palestin jatuh tepat ke dalam sebuah kuil Yahudi di Tel Aviv.
Tiada kecederaan dilaporkan.


Sumber;
SHEHABNEWS
Photo: Gambar terkini stesyen Minyak dan lori minyak di wilayah Eshdood Israel(tanah terjajah) yang hangus terbakar akibat serangan balas roket para pejuang Palestin.

Sumber;
SHEHABNEWS

Alhamdulillah....
Gambar terkini stesyen Minyak dan lori minyak di wilayah Eshdood Israel(tanah terjajah) yang hangus terbakar akibat serangan balas roket para pejuang Palestin.
Sumber;
SHEHABNEWS

Infografik: Dimanakah berlakunya serangan-serangan Briged al Qassam sepanjang Perang 10 Ramadhan ini?

Rajah menunjukkan tempat-tempat berlakunya serangan roket, skuad komando amfibia dan letupan terowong yang dilancarkan Briged Al Qassam.

Ikon roket : serangan roket.
Ikon letupan : operasi letupan terowong.
Ikon penyelam : serangan skuad komando amfibia.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena