Thursday 2 June 2016

'Kelentit Rindu' bukanlah nama lucah? "Berani ke Kuale pastikan org yg angkuh musnah!" Hanya 'orang bodoh' bincang hudud di Malaysia, kata Nazri Aziz

Jumaat, 3 Jun 2016
Inilah jenis tumbuhan yang menggunakan nama Kelentit Kering.
Page Liked · 14 hrs
 Nie ikon pujaan org Kuala Kangsar ker? Kunci utk pastikan islam berjaya adlh dgn pastikan org yg angkuh musnah.... Berani x org Kuala Kangsar..?

Sila tag org Kuala Kangsar

Datuk Seri Nazri Aziz-tmi
Datuk Seri Nazri Aziz menyifatkan sesiapa yang melaksanakan hudud di Malaysia adalah ‘bodoh’ kerana ia memerlukan pindaan dibuat ke atas Perlembagan…
M.FACEBOOK.COM
Datuk Seri Nazri Aziz menyifatkan sesiapa yang melaksanakan hudud di Malaysia adalah ‘bodoh’ kerana ia memerlukan pindaan dibuat ke atas Perlembagan Persekutuan. – Gambar fail The Malaysian Insider

Nazri, yang juga menteri pelancongan berkata, undang-undang Islam itu hanya akan dapat dilaksanakan dengan meminda Perlembagaan Persekutuan, yang mana memerlukan majoriti dua pertiga majoriti Parlimen.
“Jangan bincang sesuatu yang tidak akan berlaku, ini bodoh, sesiapa sahaja yang bincang hudud,” katanya ketika ditemui di Parlimen hari ini.
Nazri berkata, dalam Perlembagaan sudah termaktub undang-undang berkaitan hukuman jenayah termaktub di bawah bidang kuasa Mahkamah Persekutuan dan bukannya kuasa Mahkamah Syariah.
“Pernah kita nampak Mahkamah Syariah bicarakan kes pembunuhan, bicara kes kecurian?
“Kalau mahu gugurkan bahagian yang mengatakan jenayah itu di bawah mahkamah persekutuan, kita perlu dua pertiga majoriti Parlimen, tetapi kita tiada sekarang,” katanya.
“Ini soal agama, kita tidak boleh guna ‘whip’, ahli Parlimen akan mengundi menggunakan pegangan dan suara hati mereka.”
Nazri berkata, rang undang-undang persendirian yang cuba di bawa PAS ke Parlimen juga tidak akan berjaya dibincangkan memandangkan ia hanya akan di bawa apabila selesai aturan urusan kerajaan.
“Benda (hudud) itu hanya berlaku kalau kita boleh pinda Perlembagaan.
“Usul persendirian hanya dibincangkan setelah selesai urusan kerajaan, selagi tidak habis kita tidak boleh bincang,” katanya.
Ahli Parlimen Padang Rengas itu berkata, Umno juga menyedari hakikat itu.
“Saya tidak mahu bincang, ia tidak berlaku kerana Perlembagaan. Kalau Umno nak buat pun bukan Umno tak nak buat. Umno tahu memang tidak boleh buat,” katanya.
Page Liked · 11 hrs

PERINGATAN !!!
"UMNO (sekarang) telah mengecut menjadi parti yang dipimpin orang bodoh, tak ada prinsip,” kata Tun Mahathir..

KESIMPULAN..
UMNO parti orang-orang bodoh.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena