Friday 15 July 2016

[Video] "Apa yg lembu buat atas tu?" Tun M umum pakatan pembangkang baharu.

Jumaat, 15 Julai 2016
Apa yg lembu kak jat buat atas tu?



Baca baik-baik, Tun M akan menubuhkan pakatan baru, supaya korg boleh jatuhkan BN & ada platform untuk say bye-bye to UMNO BN. Tapi bukan parti baru"
"PUTRAJAYA: Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini mengumumkan penubuhan satu pakatan baharu dianggotai parti politik pembangkang. Dr Mahathir berkata, pakatan berkenaan yang disertai DAP, Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Parti Amanah Negara sebagai parti komponen, serta mereka yang menentang kerajaan akan bekerjasama sebagai satu pasukan untuk menewaskan Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum (PRU) akan datang. Katanya, pakatan itu yang masih belum mempunyai nama khusus akan bergerak sebagai badan tertinggi untuk menyusun usaha dari sekarang sehingga PRU-14."

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena