Sunday 3 July 2016

[Video] Islam Tak Ajar Fahaman Perkauman...Zaidi Dakwa PAS Sudah Jadi Parti Assabiyah Melayu.

Isnin, 4 Julai 2016


PAS BUKAN LAGI PARTI ISLAM TAPI SUDAH JADI PARTI ASOBIYAH MELAYU 

Ini berdasarkan Dalil Al Quran surah Hud Ayat 113 dimana Allah SWT berfirman (bermaksud); "Dan jangan sekali2 kamu cenderung hati kepada orang2 yg zalim itu kelak kamu disambar api neraka". 

PAS dibawah Almarhum Tuan Guru Nik Aziz (ATGNA) melawan Umno BN habis habisan sebab itulah Umno BN mengenakan berbagai tekanan kepada ATGNA dan Kelantan. Tapi hasil kebijaksanaan memerintah dan polisi jimat cermat Kelantan dapat bertahan. 


ATGNA juga "istiqomah" dengan gabungan pembangkang malah TIDAK PERNAH mengatakan Dap sebagai musuh Islam malah mengekalkan hubungan baik dengan Karpal Singh, antara yg paling kuat menentang hudud. Sebab itulah PAS digeruni di zaman beliau dan berjaya dengan pencapaian terbaik pada PRU12 dan PRU13. Namun lihatlah kerosakan yg berlaku kepada PAS apabila harun din mengambil alih sebagai Mursyidul Am (AM). 

Miskin sangatkah beliau sehingga beliau sanggup terima jawatan dibawah agensi UMNO? Lihat kenyataan beliau dibawah yg MEMBELA najib dan menyerang musuh2 najib (sudah tentu kena bela sebab sudah kenyang makan DEDAK UMNO). 

Bukan beliau seorang saja malah hj hadi, nik abduh dan beberapa pemimpin utama pas sudah bernada membela umno dan menyerang parti2 pembangkang lain. 

Malah "Budaya politik matang dan sejahtera" kononnya yang cuba diwar2kan oleh hj hadi TIDAK BERTEPATAN DENGAN SYARAK iaitu ayat yg disebut diatas tadi. 

Sebab itu saya katakan sekali lagi PAS bukan saja sudah hilang kelayakan sebagai sebuah parti Islam tetapi kini Pas adalah sebuah parti asobiyah yg wajib dijauhi dan ditentang kerana BERSEKONGKOL dengan umno bn yang zalim. Jom sama2 perkuatkan Pakatan Harapan bagi menumbangkan Umno BN dan konco2nya yang zalim. 

ALLAH MAHA BESAR 

Hj Zaidi bin Ahmad 
(Bekas Mejar TUDM) 
Ahli DAP

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena