Saturday, 8 June 2019

[Video Kes Najib - Sedunia penyokong Umno nangis] Walaun PAS RUPANYA, pemuda mohon maaf kepada Najib Rosmah! Kami mahu NEELOFA ganti LATHEEFA Koya & Kompommmm beruk2 meroyan tak bantah! Usah melalak, membawang, PM sudah buat keputusan.

Ahad, 9 Jun 2019
Walaun PAS kata slps setahun PH memerintah tiada satu pun tuduhan ke atas Najib & Rosmah yang berjaya dibongkarkan. Ternyata ia kekal fitnah.
Habis tu Najib & Rosmah yg telah didakwa di mahkamah itu apa?
Segala tuduhan ke atas Najib sebelum ini kini dah berjaya dibongkarkan dlm perbicaraan Najib kes salahguna duit SRC RM42 juta yg dah berlangsung masuk 2 bulan itu apa?

Najib guna duit2 SRC lebih setengah juta ringgit utk bayar kad kredit semasa ber'shopping' di butik Chanel, Hawaii itu apa?
..ka masih bebal nak pertahankan penyangak!
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan teks
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks dan rakaman dekat
Dulu depa kata Tun M ikut telunjuk DAP.
Bila Tun buat keputusan sendiri depa kata Tun diktator.
Dasar pembangang x perlu dilayan!

‘Usah melalak, membawang - PM sudah buat keputusan’

Bekas ketua pesuruhjaya SPRM Mohd Shukri Abdull mahu semua pihak memberikan sokongan dan kepercayaan kepada Latheefa Koya untuk menerajui suruhanjaya itu dan melaksanakan tugasnya dengan terbaik.
Beliau berkata adalah membuang masa untuk melalak dan "membawang" kerana Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad telah membuat keputusan mengenai pelantikan Latheefa sebagai KP SPRM yang baru.
"Berikan sokongan dan biarkan dia membuat kerjanya. Biar dia buat yang terbaik dan kemungkinan dengan tugas dia sebelum ini sebagai peguam, dia boleh bawa idea-idea korporat dan diganding dengan inisiatif kerajaan," katanya pada sidang akhbar di Putrajaya, hari ini.
Malaysiakini.

1 comments:

Lone ranger pomen said...

Ape no hp mamat memula tu ye. Aku nak gak call sambil nangis utk dpt duit raya. Duit terperanjat ari tu tentu ade balance rasanya. Dpt serdak 2 pun jadi la. Mcm mane nak jumpa najib rosmah. Walaun elok je jumpa. Mane tau ade jugak duit tak tau ternasuk akaun aku jugak. Dulu org panggil duit terpijak, skang ni duit terpetanjat plak.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena