Saturday 10 January 2015

'Negeri kau oarang ade?' Neh di Pinang okey...Macai kat mane! Chantal Viola Roti Canai mai la Kedah!

Sabtu, 10 Januari 2015

10 hrs · 
 

Pasar malam diarahkan berehat seketika selama 20 minit bermula laungan azan berkumandang. Lokasi, Jalan Stesen, Bukit Mertajam, Pulau Pinang.

Sumber: http://goo.gl/OzFvrB

comment:
Abe Wei Kelate di kelantan.dah lama buat.igt masa tu keje part time kat pasar mlm wakaf che yeh.kalu der pengunjung nk beli dan peniaga layan jgk..dan pngunjung beli...peniaga tu kena saman.mpkb pn kenakan siapa peniaga yg xpakai tudung dan lengan singkat bg perempuan pn kena denda.


Mak cik tudung plastik...
makcik minta tudung
21 hrs · 
 

MAKCIK TUDUNG PLASTIK:
UPDATE dari Nik dan Amir.

Assalamualaikum abg raja. Saya nak update pasal makcik mintak tudung yang saya dan kawan saya jumpa hari tu. Kami singgah tadi. Makcik membahasakan diri mok sihat menumpang dirumah anak saudara. 

Buat masa ni makan pakai terjaga cuma masih tak boleh balik kerumah di Kg Manjor yang kebanyakannya hanyut dibawa arus. Rumah mok masih ada walaupun rosak tapi terhalang oleh timbunan serpihan kayu, rumah hanyut yang tersangkut disekeliling rumah (sekarang dalam proses pembersihan).

Terima kasih juga buat sahabat Puan Salwani Ahmad dari Al-Ishraff Katering Kuala Terengganu yang sedekahkan tudung, telekung dan kain sarong buat mok.

Semoga dimurahkan rezeki dan diberkati.


Kredit: Raja Shamri

Kedai Chantal Viola Roti Canai?

Gadis Minah Saleh Cantik bertudung Bekerja Di Kedai Roti Canai Tarik Perhatian Ramai


Pelaris besar nampaknya Gerai Din Roti Canai, Jalan Sekolah Menengah Teknik Alor Setar, Lebuhraya Sultan Abdul Halim, Alor Setar ini apabila pekerjanya di warung itu bukan sembarangan kerana pekerjanya adalah seorang gadis dari Rome, Itali bekerja di situ.

Gadis tersebut, Chantal Viola, kelihatan sungguh manis bertudung sambil membuat kerja-kerja dikedai tersebut dengan tekun sekali.

Beliau yang merupakan pelajar pertukaran dari sebuah Universiti di Itali yang mengikuti program tersebut ke Kedah. Dia hanya akan datang bekerja di hari cuti hujung minggu dan cuti sekolah.

Menurut Chantal Viola, "Ketika bekerja di gerai roti canai, ianya merupakan cara terbaik untuk saya belajar Bahasa Melayu dan membiasakan diri dengan masyarakat setempat. Saya juga memakai hijab atas sebab yang sama." katanya.-Siakapkeli.com.my

Hrmmm!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena