Monday 7 November 2016

[Video UMNO jual saham dalam Utusan? "Penyangak mana yg KAUT untung tu!" Sakan Annuar Musa meroyan, kenapa tak tuduh perjanjian dengan China juga muslihat DAP.

Isnin, 7 November 2016
WOWW !!! MURAHNYA KERAjaan M'sia 'deal' projek laluan kereta api... 1 km laluan kereta api kosnya RM88.7 juta sahaja.

Najib kata kesan projek ini dapat meningkatkan taraf hidup rakyatnya... TARAF HIDUP RAKYAT MANA !!!

JANGAN RISAU.. Najib bercita-cita nak jadi PM selama 22 tahun spt Tun Mahathir...

#sebarkan #viral #BaikMeninggal
Sungguh mudah jadi KERAjaan lanun..
SUBSIDI RAKYAT DIHAPUSKAN.. duit 1MDB diseleweng bayar hutang anak main judi di LAS VEGAS USD11 JUTA..!!

Laki bini boros berbelanja terbang ke luar negara ke sana ke mari guna jet mewah & harta kerajaan mahupun wang rakyat...

Sakan Annuar Musa meroyan, kenapa tak tuduh perjanjian dengan China juga muslihat DAP

13680124_1219728734706042_4127805341112561139_o
KLUANG, 7 NOV: Kenyataan memburuk-burukkan DAP oleh UMNO bukanlah perkara asing. Demi survival politik perkauman sempit tajaan UMNO dan rasuah yang berleluasa, DAP sudah terlalu sering dijadikan mangsa bagi mengalih perhatian umum.
“Ini bukan skrip baru,” ujar Penolong Setiausaha DAP Johor, Sheikh Omar Ali mengulas kenyataan Ketua Penerangan UMNO, Tan Sri Annuar Musa yang disifatkannya sebagai ‘meroyan’.
Annuar dilaporkan media menuduh bahawa DAP telah menyusup ke dalam parti-parti pembangkang dan meletakkan calon pilihannya dengan tujuan memecah-belahkan orang Mekayu dan memerintah negara secara senyap.
“Melayu tolak UMNO, mereka kata angkara DAP. Rakyat turun himpunan BERSIH, ini kerja DAP katanya. Wujud parti baru AMANAH dan BERSATU, ini muslihat DAP.
“Jika semudah ini, saya ingin bertanya; Apakah beliau tak mahu tuduh, Najib tandatangani 14 perjanjian dengan China juga sebagai muslihat DAP?” ujar Sheikh Omar dalam satu kenyataan.
Menurutnya, alang-alang Annuar mahu membuat tuduhan tak berasas bahawa DAP sedang menusyup masuk dalam parti-parti pembangkang yang lain, Annuar boleh juga menuduh bahawa DAP juga bertanggungjawab ke atas lawatan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak ke China dan menandatangani 14 perjanjian.
Najib Razak dan delegasinya ke China minggu lalu menandatangani 14 perjanjian melibatkan pelaburan bernilai lebih RM143 bilion melibatkan ekonomi, pertahanan, pertanian, pendidikan, kewangan dan sektor pembinaan.
Perjanjian itu juga merangkumi penglibatan China dalam pembangunan Bandar Malaysia dan Landasan Kereta Api Pantai Timur (ECRL) bernilai RM55 bilion.
“Tuduhlah apa sahaja yang tidak benar tentang DAP.
“Jika serendah ini lah tahap keupayaan strategi dan kebijaksanaan Ketua Penerangan UMNO, ia akan lebih memudahkan rakyat untuk menilai politik jahat yang cuba dimainkan oleh mereka,” tegas Sheikh Omar. – Roketkini.com

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena