Saturday 28 June 2014

Bas Percuma ke Kuliah Maghrib...Lim Guan Eng & Hannah Yeoh SUDAH MELAMPAU?

Ahad, 29 Jun 2014
“Selamat berpuasa kepada kenalan, rakan taulan dan sahabat sekalian.”

Mudah-mudahan Ramadhan kali ini kita lebih bermotivasi dan bersemangat hingga ke hujungnya untuk memperbanyakkan ibadah!

Insya'Allah...

SPEAKER DUN SELANGOR SUDAH MELAMPAU?
"Setiap tahun sejak saya menjadi ADUN Subang Jaya, saya telah memberikan sumbangan ramadan kepada masjid dan surau di sekitar DUN Subang Jaya. Setiap masjid menerima RM2000 dan setiap surau menerima RM1000. Tahun ini, sebanyak 6 masjid dan 18 surau telah diberikan cek walaupun ramadan belum bermula lagi Saya merupakan wakil rakyat untuk semua, tanpa mengira kaum atau agama. Selamat Menyambut Ramadan kepada semua penduduk yang beragama Islam." .. HANNAH YEOH

Ini sudah kira melampau ni .. tidak takutkan nanti kena penggal kepala oleh Perkasa???? .. Di maki hamun oleh juak-juak UMNO???? .. Dituduh sebagai pengkhianat negara oleh ISMA????

Tolonglah jangang buat macam ini lagi tahun hadapan sebab nanti Perkasa, Pemuda UMNO dan ISMA tiada modal nak terjah dan serang DAP sebagai parti anti Melayu dan tindas Islam ... Kesianilah juak-juak ni sikit.

Rakyat berfikiran waras dan bijak berfikir tahu apa yang ditohmahkan oleh Perkasa, Pemuda UMNO dan ISMA itu fitnah belaka.
Posted by 

KERAJAAN DAP/PR PULAU PINANG YANG DI TUDUH MACAI-MACAI UMNO SEBAGAI ANTI ISLAM PEKAT, MENYEDIAKAN BAS PERCUMA KE KULIAH MAGHRIB USTAZ AZHAR IDRUS.
http://omakkau.blogspot.com/2014/06/kerajaan-dappr-pulau-pinang-yang-di.html
 



Mana pilihan anda?
 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena