Tuesday 20 January 2015

Altantuya - Sirul Azhar ditahan Imigresen di Queensland...

Rabu, 21 Januari 2015


Dah ditahan... TETAPI apa yg polis M'sia & INTERPOL boleh buat ???.. Nak bawa balik 'pembunuh Altanuya' ke M'sia ada syaratnya plok... iaitu sekiranya Malaysia berjanji untuk tidak menjalankan hukuman mati tersebut..

Agak2 apa pendirian & tindakan KERAjaan BN...

p/s: PELIK tapi benar.. KENAPA sehingga skrg langsung tiada berita pasal kes Altantuya dibunuh di page Friends of BN - Barisan Nasional ???.. Dah sampai level INTERPOL pon masih sunyi di FOBN.. Adakah 'mereka' juga 'kambing hitam'

Sirul Azhar ditahan Imigresen di Queensland lapor Media Australia

Anggota Unit Tindakan Khas (UTK) Koperal Sirul Azhar Umar sudah ditahan oleh pegawai imigresen di Queensland, Australia atas sabitan kes bunuh Altantuya Shaariibuu, lapor media Australia, ABC News hari ini.

Sirul Azhar ditahan semalaman di Brisbane selepas Interpol mengeluarkan notis merah terhadap anggota UTK itu yang dijatuhi hukuman gantung atas sabitan kes bunuh pada 2006.

Notis merah Interpol bermaksud usaha mencari serta menangkap individu yang dikehendaki tersebut akan dilakukan oleh suatu bidang kuasa kehakiman atau tribunal antarabangsa, dengan tujuan untuk mengekstradisi.

Difahamkan Sirul Azhar masih ditahan pegawai imigresen Queensland tetapi tidak dapat dipastikan sama ada mereka bersedia untuk menyerah balik beliau ke Malaysia.
Posted by Anak Sungai Derhaka 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena