Monday 5 January 2015

[Video] Mengapa Najib sahaja buat masa ini yang terkena jangkitan E.Coli...

Selasa, 6 Januari 2015


AWAS..dan elakan minum minuman yg berlogo ini dan sewaktu dgnya...
Jika minum anda akan jadi CAI dan BINGAI seumur hidup.
Tak caya..?Perhatikan Cai2 yg sedia ada..itu lah contoh yg boleh di jadikan teladan...

Bakteria E.COLI



Pasti 'ADA SEBAB & HIKMAHNYA' mengapa Najib sahaja buat masa ini yg terkena jangkitan E.Coli berbanding rakyat biasa yg dah berminggu alami kesusahan & keperitan mangsa banjir..

Allah sahaja Yang Maha Mengetahui...

p/s: Sama2lah kita mendoakan agar PM kesayangan kita segera sembuh supaya tidak berjangkit kpd ROSMAH.. Kalau dah jangkit kat ROSMAH rakyat M'sia akan susah hati...




KANTOI LAGI !!!.. Wahai admin2 Friends of BN - Barisan Nasional , mmg betullah apa yg dikata Abu Bakar jangkitan E.Coli ada di Afrika.. TERBUKTI dlm laporan CDC (Centers fo Disease Control & Prevention) jangkitan E.Coli ada dikesan di Afrika (Afrika Selatan)..

SIAPA SEBENARNYA YANG BODOH SOMBONG !!!
Rajinlah2 membaca & buat kajian sebelum nak kondem pendapat org lain..

https://www.facebook.com/frensofbn/photos/a.10150838414749998.412748.129843674997/10152747607709998

 
BENARKAH INI ???.. Dengan harga minyak jet antarabangsa RM7.68 per gelen, penumpang misteri di atas jet 9M-NAA menggunakan minyak jet yang bernilai RM494,404 !!!
Jumlah ini masih belum mengambil kira kos pengupahan juruterbang, kos pendaratan kapal terbang, kos parkir pesawat, kos penyimpanan pesawat (hangar fee), kos tanjakan pesawat (ramp service), kos penyelenggaran jet dan lain-lain..
.."TAK KESAH PON. Harga minyak dunia kan murah skrg.. JANJI NEGARA AMAN & DAPAT BR1M.. Mana ada kerajaan di dunia selain BN yg bagi BR1M.." - kata keramat macai UMNO

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena