Thursday 8 January 2015

[Video] SIAPA PENGKHIANAT? - Wira Perkasa pertikai bina kuil di Putrajaya...Ini semua SALAH UMNO Barisan Nasional!

Khamis, 8 Januari 2015

Wira Perkasa pertikai bina kuil di Putrajaya

Hindu-temple-in-Putrajaya
PETALING JAYA : Wira PERKASA Malaysia yang merupakan sayap pemuda kepada PERKASA menentang keras langkah memberikan kebenaran membina kuil di Putrajaya.

Ketuanya, Irwan Fahmi Ideris berkata, tindakan pihak tertentu mendirikan kuil di Presint 20 juga dianggap tidak wajar dan mahukan penjelasan berhubung cadangan tersebut.

“Kami amat dukacita dengan berita yang diterima apabila kuil yang paling unik telah dibina dan akan siap tidak lama lagi.

“Siapa yang telah memberi kelulusan bagi projek ini? Begitu mudah menyerahkan tapak untuk membina kuil di situ. Mengapa mesti di Putrajaya? Kawasan itu majoriti dihuni oleh orang Melayu,” katanya dalam kenyataan kepada Free Malaysia Today.

Tegasnya, Menteri Wilayah Persekutuan dan Presiden Perbadanan Putrajaya (PPj) gagal dalam membuat keputusan perancangan perbandaran.
KedahLanie.



SIAPA PENGKHIANAT SEBENARNYA SELEPAS KITA MERDEKA 57 TAHUN !!!

FAKTA YANG TAK AKAN DIHEBAHKAN kpd rakyat di tv3, tv1, tv2 & di corong2 radio... mahupun pageFriends of BN - Barisan Nasional..

1) Wasiat raja-raja Melayu semasa pembentukan Perlembagaan Perse­ku­­tuan Tanah Melayu pada 5 Ogos 1957 menetapkan nisbah 50 peratus tanah di negara ini diperuntukkan kepada Tanah Rizab Melayu. Tetapi hakikatnya kini setelah 57 tahun merdeka, ia menyusut kepada 12 peratus sahaja.

2) Amanat raja-raja Melayu itu dimaktubkan dalam Perkara 89 Perlembagaan Persekutuan yang memberi kuasa kepada Kerajaan Negeri mengisytiharkan Tanah Rizab Melayu dan melarang sebarang bentuk penjualan ataupun pajakan tanah itu kepada bukan Melayu.

3) Negeri Kelantan menunjukkan keluasan yang tinggi apabila mewartakan kira-kira 85 peratus daripada keseluruhan tanahnya di bawah Tanah Rizab Melayu.

Ini semua SALAH UMNO Barisan Nasional !!!

#suararakyat #umnoKHIANATmelayu #UMNO#BARISANnasional #TUMBANGKANumno
 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena