Saturday 10 January 2015

[Video] Gadis Melayu 'Bahan CABULAN' di pentas Konsert KL Live Center! Bawa Budaya K-POP KAFIR MASUK NEGARA Beginilah jadinya...

Ahad, Januari 2015

" BAWA BUDAYA K-POP KAFIR MASUK NEGARA BEGINILAH NATIJAHNYA. MEMALUKAN ISLAM 



TIKAQ BULOH     12:28 PM     1

Alasannya mudah mereka-mereka ini kononnya tidak menjangka kumpulan k-pop ini akan memperlakukan sebegini rupa kepada mereka, sentuh, raba tanpa degan silu. Yang korang terhegeh-hegeh pi juga pasal apa. Kalau tak pi terus benda takkan berlaku, mana korang letak maruah Islam, betul-betul memalukan agama. Inilah akibatnya jika tidak ada pengharaman daripada pihak kerajaan, ada mufti semua senyap. Korang tengoklah sendiri video di bawah ;
Perempuan melayu dicabul atas pentas oleh mat kpop semalam
More : Sukan Star TV

“Negara sedang bersusah-payah! Dilanda bencana ! Perlukah konsert sebegini?

Aksi berpelukan & bercium di hadapan khalayak ramai oleh gadis-gadis Melayu yang fanatik terhadap kumpulan K-pop mendapat kecaman pelbagai pihak !

KUALA LUMPUR, 11 Januari: Kegilaan gadis Melayu terhadap bintang k-pop dari Korea pada hari ini dilihat sangat MEMALUKAN. Ini terbukti apabila satu klip video selama 3 minit 21 saat menunjukkan beberapa orang gadis Melayu bertudung lingkungan 20-an merelakan diri mereka dipeluk dan dicium di atas pentas pada satu persembahan K-Pop yang diadakan di ibu negara petang semalam. Video tersebut telah dimuat naik di laman Facebook Sukan Star TV dan sudah ditonton lebih 327,047 kali. Ia juga telah diSHARE oleh pengguna laman sosial lebih 28,896 kali dan 16,560 LIKE dengan pelbagai komen.

Akhir Zaman, zaman Dajjal... anak-anak generasi kita sedang dirosakkan...

“Negara sedang bersusah ! dilanda bencana ! perlukah konsert sebegini ?

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena