Thursday 15 January 2015

[Video] Kata gadis ini, aksi muslimah peluk artis Kpop kerana izin Allah. Seriously?

Jumaat, 16 Januari 2015
semayam telah terviralnye sebuah vedio
dimana seorang pengkaki yipop telah mengkakikan pehentam yipop


yg telah memuluk sebuah perumpuan bertudung yg lalu..


didalam kelatan video yitu perumpan ini sempat menesan agar kita kena redho dengan atas apa yg berlaku..


saiya baiya pun hari-hari makan meggie 
sebab mau simpan wang mau kawin sama ini perupuan..
nanti luworang kasi jumpa ini perupuan kasi tahu sama baiya ya..

-abdul wahub

Semoga wanita misteri yang mempertahan gadis K-Pop tersebut membaca kisah yang mengunakan alasan Ketentuan Allah bila membuat kemungkaran yang berlaku di zaman pemerintahan Saidina Umar Bin Al Khatab r.a ini.
Pada zaman pemerintahan Saidina Umar Bin Al Khatab r.a. terjadi satu kecurian dan usaha mengesan pencuri dilakukan dengan segera selepas menerima aduan. Tidak lama selepas itu pencuri dapat ditangkap dan dibicarakan.
Saidina Umar r.a. bertanya "mengapa kamu mencuri?" Pencuri itu berterus terang mengakui memang dia yang mencuri dengan jawapan, "memang Allah telah mentakdir sedemikan ini ke atas diri saya." Saidina Umar r.a. berasa marah mendengar jawapan tersebut lalu menjatuhkan hukuman ke atas pencuri itu, "sebat pencuri ini 30 sebatan dengan cemati. Selepas itu potonglah tangannya."
Orang yang mengikuti perbicaraan itu bertanya, "mengapa hukuman yang dijatuhkan ke atas pencuri ini begitu berat?" Saidina Umar r.a. menjawab "Ya! itulah hukuman yang setimpal. Ia wajib dipotong tangannya kerana mencuri dan disebat kerana berdusta atas nama Allah s.w.t"
ℑσм pαкατ² ⇨ Ƭσηтση✔ ℒιкє✔ Cσммєηт✔ Sнαяє✔ and Support page Rιηтιнαη Rαкyαт untuk INFO seterusnya.
TERIMA KASIH.

" MUSLIMAH PELUK ARTIS K-POP ATAS IZIN ALLAH KATA GADIS INI. VIDEO "


TIKAQ BULOH 

Hujah macam orang yang pandai agama. Tetapi bercakap ikut logik akal, kenapa tidak bertanya dulu kepada golongan agama sebelum mengeluarkan hujah.

Bicara agama jika bersandarkan kepada logik akal tanpa sebarang dalil bahaya natijahnya. Apapun korang layanlah video ini, admin pada keseluruhannya langsung tidak bersetuju dengan pandangan wanita ini.

Memang segala yang berlaku izin daripada Allah tetapi ikhtiar daripada kita. Contoh jika seseorang bunuh diri takkan kita nak katakan izin daripada Allah seolah-olah kita nak salahkan Allah. Padahal ikhtiar untuk bunuh diri datang daripada hati manusia itu sendiri.

Betul Allah bagi pilihan, yang pilih jalan buruk tu buat apa. Jangan keluarkan hujah yang boleh memeningkan kepala orang.



Tahniah kepada pihak JAWI kerana bertindak pantas dlm isu sebegini..

TETAPI... persoalannya

* MENGAPA BARU SEKARANG pihak JAWI nampak akan kesalahan berikut (rakyat biasa)

* Di Mana Jawi Ketika Ada Pasangan Artis Yg Berpelukan Secara Tidak Senonoh Dlm Rancangan Gegar Vaganza Tempohari? Sdangkan Jumlah Yg Menonton Adegan Yg Tdk Senonoh Itu Berpuloh Kali Ganda Dgn Yg Menonton Konsert K Pop Itu ?

* Di Mana JAWI Semasa Ada Golongan VVIP Yg Berpelukan Mesra Semasa Konsert Bintang Terkenal Bollywood, Shah Rukh Khan ? Adakah Tindakan Itu Tidak Memalukan Bngsa Melayu Dan Melanggar Hukum Agama ?

* Di Mana JAWI, Bila Ada Golongan VVIP Yg Memeluk Mesra Jaguh Bintang Badminton Negara Lee Choong Wei Suatu Ketika Dahulu ? Adakah Mereka Berdua 'adik-beradik ?

* Apa Yg Rakyat Minta, TOLONG BERTINDAK SECARA ADIL KPD SEMUA RAKYAT TANPA MELIHAT PANGKAT DAN STATUS KEDUDUKKAN.. JGNLAH KESALAHAN YG SAMA TAPI ADA 2 TINDAKAN YG BERBEZA.. Itu Akn Menyebabkan Rakyat Semakin Hilang Rasa Hormat Kpd JAWI.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena