Sunday 8 June 2014

Tampal Poster Umno Di Internet - Ahmad Maslan...Nak tiru PR le tu? Umno selalu ketinggalan bas!

Isnin, 9 Jun 2014

Lawak malam minggu

Ingat jamBaN ingt BN.


- Elen -
 — dengan Demi Pakatan Rakyat dan Galeri Anwar Ibrahim.


Hehehe

Agak-agak bila diorang nih nak reti yang parti diorang tuh memang CELAKA..

Ntah faham ke tak maksud celaka tuh,, ke main hentam jer..

Maklumlah yang bodoh jer dalam umno bak kata Maddey,,

- Elen -

Ahmad Maslan Cadang Tampal Poster Umno Di Internet



Umno perlu memanfaatkan penggunaan media sosial untuk menarik generasi muda memberi sokongan kepada parti berkenaan, kata Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan.

Beliau berkata Umno perlu lebih kerap memuat naik ceramah terbaharu seperti yang sering dilakukan parti pembangkang kerana golongan muda lebih tertarik dengan penggunaan media sosial sebagai medium mendapatkan maklumat.

"Kita tengok, pembangkang menggunakan laman You Tube untuk sampaikan maklumat, kita pun sebenarnya sudah ada tetapi kita perlu menambah ceramah kita kerana anak-anak muda tidak gemar dan tidak ada masa nak datang dengar ceramah.

"Kita juga akan tampal poster tapi bukan di dinding-dinding bangunan tapi poster di laman Facebook, Twitter dan WhatsApp untuk menyampaikan kebenaran, bukan fitnah," katanya kepada pemberita selepas Majlis Ilmuwan Islam Umno Kelantan di Kota Baharu, hari ini.

Turut hadir anggota Majlis Tertinggi Umno merangkap Pengerusi Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia Datuk Dr Asyraf Wajdi Dusuki.

Mengulas mengenai majlis itu, Ahmad yang juga Timbalan Menteri Kewangan berkata para ilmuwan Islam juga perlu lebih aktif memberi penerangan kepada orang ramai mengenai agama dan isu lain termasuk Cukai Barang dan Perkhidmatan (CBP).

"...kita perlu aktifkan program penerangan melibatkan agama, CBP dan sebagainya kepada masyarakat di luar sana supaya mereka dapat memahami dengan lebih mendalam," katanya.

- Bernama
BLM


0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena