Tuesday 27 December 2016

[Video] "PAS Telah 80% Istiqamah Bersama UMNO PRU 14"? Anak muda pelopori cawangan baru Amanah.

Selasa, 27 Disember 2016

Anak muda pelopori cawangan baru Amanah

Cawangan-cawangan baru Parti Amanah Negara (Amanah) yang semakin giat berkembang menyaksikan penyertaan golongan muda yang semakin menyerlah.
Ketua Amanah kawasan Tumpat Wan Johari Wan Omar berkata perkembangan ini diyakini akibat pelbagai isu politik terkini di dalam dan luar negara.
"Hampir setiap cawangan yang dibuka akhir-akhir ini jelas menunjukkan penglibatan aktif anak-anak muda," katanya ketika berucap di majlis penubuhan Amanah cawangan Paloh Masjid dalam dun Pasir Pekan, kelmarin.
"Dengan penubuhan cawangan berkenaan katanya sepanjang Disember ini sahaja sepuluh cawangan baru Amanah ditubuhkan di dun Wakaf Bharu dan Pasir Pekan.
"Di Pasir Pekan kita telah menubuhkan cawangan di Kg Laut, Kutan dan Kg Baru Pasir Pekan.
"Manakala di Wakaf Bharu, cawangan telah ditubuhan di Taman Kasturi, Kota Kubang Labu, Jal Kecil, Talak dan Kebakat," katanya.
Mesyuarat penubuhan Amanah cawangan Paloh Masjid itu diadakan di kedai kopi sebelah Sekolah Kebangsaan Pohon Tanjung, Pasir Pekan.
Abdul Aziz Mohamed dilantik sebagai ketua penaja Amanah cawangan Paloh Masjid.
Wan Johari dalam ucapannya turut mengucapkan syabas dan tahniah kepada cawangan Paloh Masjid yang menampilkan hampir semua anak-anak muda dalam barisan jawatankuasa cawangan berkenaan.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena