Friday 31 May 2019

Tak serik2kah lebai2 PAS memfitnah? Penyatuan Ummah atau Penyatuan DUA PARTI? Jangan kelirukan orang ramai...! [Video BENARKAH SELAMA INI TOK MAT DALANG MAHU SINGKIRKAN ZAHID DAN NAJIB]

Jumaat, 31 Mei 2019
Imej mungkin mengandungi: 5 orang, orang senyum, teks
Bukankah lebaiPAS Razman ini pernah kalah saman fitnah RM200 ribu.
Kini tabur lagi fitnah di bulan puasa ? Tak serik2kah lebai2 PAS memfitnah?
HAKIKATNYA.. INILAH SIFAT TABI'I LEBAI PAS fitnah jadi halal dalam PAS..
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Otai BERSIH
Pas dah jadi parti berbohong dibolehkan..Ulamak..yang terkini, edar berita palsu pun dihalalkan..habis jahanammm..
Yang memfitnah dipanggil munafik dan yang tukang sebar fitnah dipanggil fasik..dulu si Razman ni kena saman fitnah..dah dapat title 
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang, meme dan teks

1 comments:

nick said...

Sebar fitnah tak salah? Sama hukumnya dengan makan duit rasuah dan makan duit curi ke? Nampaknya itulah akidah PAS sekarang. Asalkan benda tu mendatangkan keuntungan kepada mereka, halal, haram dan syubhah belakang kira. Itulah sebabnya mereka tidak merasakan berdosa membaham duit UMNO, islam mereka adalah "Islam balun sakan". Asalkan duit haram tu diberikan kepada mereka disertai dengan perkataan sedekah, derma dan ikhlas, semua mereka balun.

Rasulullah SAW dah beri amaran kepada umat bahawa zaman ini akan tiba bila umat islam nanti tidak akan kisah dan risau tentang dari mana datangnya rezeki, halal, haram dan syubhah, semuannya dibalun. Pak2 lebai bila kena hulur ribu2 dan juta2, serban pun boleh bertukar jadi songkok, jubah pun boleh bertukar jadi baju melayu bersamping! Duit punya pasal, halal dan haram belakang kira! Nanti bolehlah tiap2 tahun pergi haji dan umrah kononnya jadi suci dan takde dosa macam bayi baru lahir dan bila balik Malaysia, sambung buat kerja makan reta haram dan kemudian pergi lagi haji dan umrah. Sampai negara dah kena jual pun mereka ni tak akan berhenti dari buat benda keji ni.

Nick.
Cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena