Friday 17 May 2019

Pemuda AMANAH: Berhati2 keluarkan cadangan wahai PTPTN! 'Lelongan Tanah PMBK' Ada MB lain ke di Kelantan? Isu Kartel DEDAK belum dibicarakan, bilamananya dah selesai wahai walaun? [Video Salah faham, PTPTN badan paling bangsat, Bagi ruang]

Sabtu, 18 Mei 2019
KiniTV
1) Sekatan ke luar negara cuma cadangan dalam rundingan awam 2) "Dia pinjam, dia takda kerja, you nak tekan lagi" - Isu PTPTN, Anwar minta beri kelonggaran 3) PTPTN Badan Paling Bangsat - Adam Adli 4) Dalam PH pun sudah nampak bibit-bibit bermewah - Anwar 5) Kontraktor Melayu projek PR1MA bakal gulung tikar
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum, teks
Revolusi Anak Muda Malaysia
Sungguhpun masih berbentuk cadangan, ternyata ianya menimbulkan kegelisahan khusus dalam kalangan peminjam, selain membentuk persepsi yang salah terhadap kerajaan hari ini.
Sewajarnya PTPTN mengemukakan cadangan yang lebih komprehensif untuk menggalakkan pembayaran semula dibuat, seperti memberikan insentif lebih menarik serta rebat lebih banyak kepada peminjam tertentu.
Tiada penerangan foto disediakan.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, berdiri
Ulama parti ana ni sedar atau tidak beliau adalah pengerusi Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK). Nak rujuk PMBK mana lagi ni? Ada MB lain ke di Kelantan?
Ana Tahu
Imej mungkin mengandungi: 1 orang
Kalau kes melibatkan anggota pemakan dedak pasti akan disapu ke bawah karpet. Itulah hakikat dalam parti ana sekarang. Mana keadilan menurut Islam yang selama ini diperjuangkan?

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena