Wednesday 29 May 2019

Apa la kau ni! Duit masuk akaun peribadi TERKUJUT, berbelanja pakai duit tu tak terkejut pulak? P Pinang salur RM2.482 juta kpd institusi Islam [Video PERLUKAH AKTA ANTI UCAPAN KEBENCIAN?]

Rabu, 29 Mei 2019
Jom Channel
Timbalan Yang Di Pertua Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia (YADIM) Ustaz Zolkharnain Abidin melontarkan persoalan, apa sebenarnya yang dikehendaki oleh umat Islam, khususnya orang Melayu. "Sebenarnya kita mahu apa?” "Apabila non muslim buat baik dengan kita, kunjungi masjid kita, berbuka puasa dengan kita, kita kata, mereka ada agenda jahat, bermuka-muka atau niat buruk tersembunyi terhadap kita.” "Jika mereka tak buat begitu dengan kita, kita kata, tengok mereka tak hormat kita, tak pandai bergaul dengan kita, bermusuh dengan kita.”
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Duit masuk akaun peribadi terkejut, berbelanja pakai duit tu tak terkejut pulak?
Jika anda Perdana Menteri dan ada tiba2 ada duit masuk dlm akaun anda, jangan soal apa2 dan jgn report SPRM.
Anda gunalah duit tersebut mcm bapak anda yg bagi. Lebih afdhal lagi, pindahkan duit tersebut ke akaun lain untuk DIBERSIHKAN.
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan teks
Ketua Kleptokrasi pura-pura terkejut RM42 juta masuk akaun dia. Masa guna tak terkejut pulak...?

Peruntukan pembangunan Islam di Pulau Pinang meningkat sehingga hampir 40 peratus tahun ini

Peruntukan untuk pembangunan syiar Islam di Pulau Pinang meningkat saban tahun sejak Pakatan Harapan mengambil alih tampuk pentadbiran kerajaan negeri pada 2008.
Tahun ini sahaja, Kerajaan Negeri Pulau Pinang yang diterajui Ketua Menteri, Chow Kon Yew dari DAP telah menyalurkan peruntukan sebanyak RM2.482 kepada guru dan institusi pendidikan Islam di negeri itu.
“Jumlah peruntukan tahun ini meningkat 39.32 peratus berbanding tahun lalu (2018) RM1.78 juta,” katanya Chow dalam kemas kini di Facebook, hari ini.
Selain peruntukan tersebut, Kerajaan Negeri Pulau Pinang turut memberikan elaun kepada imam dan imbuhan kepada pelajar Maahad Tahfiz yang menghafal Al-Quran. – Roketkini.com

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena