Friday, 31 May 2019

[Video Samseng jalan raya dipenjara 12 bulan] Sesal dulu pendapatan..Sesal kemudian tiada guna, dah nak raya mamat oiii! Pulang beraya naik helikopter, sampah masih gagal diurus dengan baik. Air apatah lagi.

Jumaat, 31 Mei 2019
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, teks
Sesal dulu pendapatan.. Sesal kemudian tiada guna....jadikan pengajaran kpd yg lain..!
Otai BERSIH
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
Tiada penerangan foto disediakan.
Mereka² ini lah yg cari makan di luar Kelantan, nikmati segala kemudahan yg disediakan kerajaan negeri² lain tapi bila musim pilihanraya balik Kelantan undi PAS. Sampah masih gagal diurus dengan baik. Air apatah lagi. 
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Di Thailand ko..lagi dasat!

5 comments:

Red Bean Army said...

Bodoh Buat Fitnah Masaalah Air macam Teh Tarik tue dari Thailand laaa Bangang

Koperasi Prihatin Kedah Berhad said...

Razman YDP Perak kata tak salah pun kalau berita itu palsu janji ada pengajaran yang boleh diambil. Pengajarannya Islam suka pada kebersihan.

Nobody said...

Kaulah yang bangang,

Kenapa di Perlis, Kedah dan Perak yang berjiran dengan Thailand tak kena masalah air macam teh tarik???

Kalau dah bangsa pengotor, pemimpin pulak pengotor jual agama memang sah-sahlah kotor!!!

Nobody said...

Kalau ikut Razman hadis palsu pun tak apa kalau ada pengajaran yang boleh diambil. Hadis Rasulullah kata kalau berbohong atas nama Rasulullah siaplah tempat di dalam neraka.

Islam agama kebenaran, kalau dah palsu bukan daripada Islam walaupun daripada kaki pakai serban penipu jual agama

nick said...

Pemimpin2 PAS sekarang ni sedang berjual beli agama demi keuntungan dunia. Mereka dok sibuk menyebarkan fitnah dan bidaah demi cita2 politik. Ini adalah contoh jelas si penunggang agama yang telah umat islam diperingatkan oleh Rasulullah SAW. Rasulullah SAW lebih takutkan ulamak keji dan jahat yang menyelinap dalam ummah dan melakukan kerosakan akidah kepada umat islam. Ulamak2 jahat dan keji ini semuanya bermotifkan duit dan keuntungan dunia, episod SR dan RM 90 juta yang diwar2kan oleh Nik Abduh menjelaskan kepada umat Islam bahawa geng2 ulamak dunia ni sedang berada dikalangan kita sekarang ini. Berwaspadalah wahai Umat Islam, mereka adalah musuh kamu yang JELAS! Mereka adalah musuh yang lebih besar dari kafir harbi, zionis dan dajal!

Nick.
Cape Tiger.

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena