Sunday 26 May 2019

"𝐉𝐢𝐤𝐚 𝐔𝐌𝐍𝐎 𝐭𝐚𝐤 𝐤𝐚𝐥𝐚𝐡.. 𝐓𝐚𝐤 𝐭𝐚𝐡𝐮 𝐤𝐢𝐭𝐚 𝐩𝐞𝐦𝐢𝐦𝐩𝐢𝐧 𝐔𝐌𝐍𝐎 𝐬𝐞𝐛𝐞𝐧𝐚𝐫𝐧𝐲𝐚 dot..dot.. & Jangan kan nak bakar, siap berhasrat nak simbah asid pada ulama Islam tu lagi [Video SALAH GUNA KEBEBASAN BERSUARA CETUS KEGANASAN]

Isnin, 27 Mei 2019
Jom Channel
Pengerusi Parti AMANAH Negara (AMANAH) Negeri Terengganu melahirkan kebimbangannya bahawa kebebasan bersuara yang diamalkan oleh Kerajaan PAKATAN HARAPAN telah disalahgunakan untuk menyemai kebencian terhadap kerajaan dan juga sesama rakyat. Beliau berkata ruang kebebasan sepatutnya membuka pintu untuk pandangan yang sihat serta perlu digunakan dengan penuh tanggungjawab dan matang. "Tidak ada kebebasan mutlak yang boleh dibenarkan tanpa kawalan undang-undang untuk menjaga ketenteraman dan keamanan Negara" ujarnya dalam satu kenyataan.
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, meme dan teks
FAKTA!.
"𝐉𝐢𝐤𝐚 𝐔𝐌𝐍𝐎 𝐭𝐚𝐤 𝐤𝐚𝐥𝐚𝐡.. 𝐓𝐚𝐤 𝐭𝐚𝐡𝐮 𝐤𝐢𝐭𝐚 𝐩𝐞𝐦𝐢𝐦𝐩𝐢𝐧 𝐔𝐌𝐍𝐎 𝐬𝐞𝐛𝐞𝐧𝐚𝐫𝐧𝐲𝐚 𝐩𝐞𝐧𝐲𝐚𝐦𝐮𝐧.."
- Zaharin Mohd Yasin, Ketua UMNO Cawangan Sri Labuan -

Beragama Islam, Bangsa Umno-melayu belaka yg didakwa atas perbagai kesalahan rasuah berbilion² berjuta² ringgit & salahguna kuasa & ubah wang haram di era BN menjadi kerajaan.
Tetapi dituduhnya fitnahnya Islam sedang terancam di bawah PH?
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum, teks
Imej mungkin mengandungi: teks
Jangan kan nak bakar, siap berhasrat nak simbah asid pada ulama Islam tu lagi...
NIAT berbuat baik, dah dapat pahala..
NIAT nak simbah asid, dapat apa?

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena