Friday 24 May 2019

Logik Pembangkang! Tetak guna Pedang Samurai..Kalau cina buat hal, mesti tu kerja DAP! TERIMA KASIH kepada polis Perlis kerana dapat tangkap & heret mereka yg bakar kereta Mufti Perlis ke muka pengadilan [Video PAS DAN RM90 JUTA]

Jumaat, 24 Mei 2019
Logik Pembangang..
Imej mungkin mengandungi: teks
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
TERIMA KASIH kepada polis Perlis kerana dapat tangkap & heret mereka yg bakar kereta Mufti Perlis ke muka pengadilan.
Buat masa ini hanya seorang suspek dahulu Mohd Azimar telah didakwa atas pertuduhan membakar kereta rasmi Mufti Perlis, Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin, pada 22 Mac lalu.
Manakala seorang lagi dikenali Mie Tomoi masih bebas.
ADAKAH slps tertangkapnya Mie Tomoi barulah ada pendakwaan utk Mie Tomoi dan Muzaini itu nanti KERANA MUZAINI ADALAH SUSPEK & DALANG UTAMA dalam kes tersebut malah MUZAINI JUGA YANG BAYAR UPAH. Jika tiada yg bayar upah, adakah akan berlaku kejadian bakar kereta dgn secara percuma?
Sama2 kita tunggu tangkapan yg terakhir dan apa kesudahannya...
http://www.utusan.com.my/berita/jenayah/suspek-utama-bakar-kereta-mufti-perlis-ditahan-turut-terlibat-kes-cederakan-pengarah-jheaips-1.906368
Imej mungkin mengandungi: 6 orang
KENAPA artikel yg menunjukkan Azimar (didakwa bakar kereta mufti) telah sertai jadi ahli PAS telah dilesapkan di dlm portal berita Harakahdaily milik PAS?
Takut kerana apa? Takut imej PAS jadi busuk ka?

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena