Friday 17 May 2019

Bodoh yg tak dibuat-buat! Presiden ISMA: Islam kini DIBULI sebab ada setem gambar GEREJA? Isu setem: Mujahid gesa umat Islam lawan pemikiran sempit [Video KETUA PENGARAH YAPEIM PERLU DISIASAT! & "LAND SWAP" SPR TERLIBAT DALAM AGENDA POLITIK BN?]

Sabtu, 18 Mei 2019
1. KEBEBASAN MEDIA DURI DALAM DAGING RAKYAT? 2. KARTEL DEDAK - PERLU KAWALAN AKTA DANA POLITIK 3. KELEPET TANAH TENTERA DEMI KEHENDAK POLITIK 4. KETUA PENGARAH YAPEIM PERLU DISIASAT!
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang senyum, teks
Imej mungkin mengandungi: 5 orang, orang senyum, teks

Imej mungkin mengandungi: teks
Bodoh yg tak dibuat-buat! Contoh Presiden ISMA..
Menurut Aminuddin Yahaya, Presiden ISMA, Islam kini DIBULI sebab... sekarang dah ada setem gambar GEREJA.
Sejak 2016 lagi dah ada.. Tapi tahun 2016 bawah Barisan Nasional. So ISMA senyap je la.. Buat-buat tak tahu..
Tahun 2016. Islam dibuli zaman BN juga?

Isu setem: Mujahid gesa umat Islam lawan pemikiran sempit

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Mujahid Yusof meminta masyarakat Islam melawan pemikiran sempit kumpulan atau individu tertentu kerana ia tidak membantu mempromosikan Islam.
Untuk memerangi fahaman sebegitu, Mujahid berkata kerajaan Pakatan Harapan (PH) memperkenalkan dasar 'rahmatan lil alamin' iaitu Islam yang penuh belas ihsan.
"Setakat yang kerajaan tahu, kita menentang idea-idea melampau sedemikian, pemikiran mundur sedemikan melemahkan umat Islam. Kita menegakkan dasar ini tetapi belum mencukupi.
"Seluruh masyarakat Islam mesti menentang pemikiran ini yang akan membawa umat Islam dan orang Melayu ke dalam kemunduran," katanya kepada pemberita pada majlis berbuka puasa di Masjid Maqbul, Teluk Kumbar Pulau Pinang malam tadi yang dihadiri kira-kira 300 orang.
Mujahid diminta memberi respons berhubung kenyataan kontroversi Presiden Isma, Aminuddin Yahaya berkenaan tindakan Pos Malaysia mengeluarkan setem memaparkan tempat-tempat ibadat di negara ini bagi menggalakkan keharmonian agama.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena