Sunday, 19 May 2019

FITNAH walauntit PAS Pusat! Inilah hasil 'perpaduan ummah' UMNO-PAS utk terus berbohong? Wakil rakyat DAP salur peruntukan RM50,950 untuk sekolah, NGO [Video SAKSI TAK TAHU PULUHAN JUTA TRANSAKSI KEPADA SIAPA]

Ahad, 19 Mei 2019
Jom Channel
Peguam bekas Perdana Menteri Dato' Seri Najib Razak, Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah mengadu bahawa Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menghalang anak guamnya mendapatkan maklumat daripada akaun banknya di AmBank yang ditutup. Shafee memberitahu Hakim Mohd Nazlan Mohd Ghazali keadaan itu mengganggu mereka menyediakan pembelaan sejak Najib didakwa tahun lepas, lapor Malaysiakini.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 3 orang
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum
Suara Rakyat
FITNAH walauntit PAS Pusat 
Katanya tiada sekolah agama di WP? 7 sekolah menengah agama di WP tu terletak WP Afrika ka !!!.. ka malas nak kaji selidik sebelum nak memfitnah terhadap k'jaan PH.
Jika sorang berjawatan SENATOR PAS, 'USTAZAH' & KETUA MUSLIMAT PAS PUSAT pon bodoh berbohong, apatahlagi walaun & walauntit yg di bawah..
Inilah hasil 'perpaduan ummah' UMNO-PAS utk terus berbohong & tabur fitnah!

Wakil rakyat DAP salur peruntukan RM50,950 untuk sekolah, NGO

Ahli Parlimen Bentong, Wong Tack dan Adun Bilut, Lee Chin Chen menyalurkan peruntukan kawasan masing-masing sebanyak RM40,950 dan RM10,000 kepada 12 badan bukan kerajaan (NGO) dan sekolah.
“Agihan wang peruntukan ini adalah wang rakyat yang diamanahkan kepada saya untuk mengagihkannya dengan adil mengikut keperluan, walaupun jumlahnya tidaklah begitu banyak memandangkan fokus utama adalah untuk membantu golongan miskin yang memerlukan.
“Saya menyeru kepada semua lapisan masyarakat untuk sama-sama memajukan Bentong dan memelihara kesejahteraan penduduk kawasan ini, dan saya juga berharap peruntukan yang disumbangkan ini dapat digunakan untuk program yang murni dan bermakna,” kata Wong Tack.
Beliau berkata demikian dalam majlis penyerahan cek sumbangan baru-baru ini.
Hadir sama dalam program berkenaan Chin Chen yang turut menyampaikan sumbangan kepada penerima dari DUN Bilut. – Roketkini.com

1 comments:

Lone ranger pomen said...

Semalam aku nampak halimah Ali kat flat seri perantau. Buat ape tah aku tak tau. Tapi masa balik kerja, ade la walaun edar bubur lambuk. Aku lalu, dia org jerit panggil. Pasal naik motor, aku berenti la ambik. Rezeki bulan puasa. Aku terus terang la. Halimah jaga tempat aku 2 penggal, dia bagus sgt. Baik hati, kalau ade bencana kat kawasan dia, muka dia memula sampai. Aku suka dia jaga tempat aku. Tapi malangnya, dia Terlalu akur dgn org atas. Ikut aje, kalau dia join amanah ari tu, mesti org latik Dia bertanding, mesti menang la. Tapi peribadi dan parti tu hampir sgt. Aku tak undi dia bukan pasal dia, tapi pasal hadi. Aku memula mengundi pru 12. Aku undi dia kerana Arwah nik Aziz dan aku suka pkr jaga selangor. Pru 11 aku tak pergi pun
Tak minat politik masa tu. Bini aku sokong dia jugak, menangis bini aku masa dia kalah. Dia rapat dgn org klang, lelebih kg delek...

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena