Friday, 31 May 2019

[Video NGO lapor polis terhadap Pengerusi Ummah] Ajak org bukan Islam berbuka di masjid x boleh, mengapa kat DUBAI BOLEH? Sebab kat sana tak dak lebai2 yg sanggup pi bakaq kereta? Alahaii, kena kunci tayar syari’e pulak, dah dekat raya ni!

Jumaat, 31 Mei 2019
KiniTV
Gerakan Memartabat Pejuang Negara (GMPN) membuat laporan polis terhadap Pengerusi Ummah Aminuddin Yahya kerana dakwaan fitnah dan hasutan berhubung desakan peletakan jawatan peguam negara dalam isu kes Allahyarham Muhammad Adib.
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang duduk, meja, teks dan makanan
PH anjur berbuka puasa bersama berbilang kaum memupuk keharmonian masyarakat. Teladan terbaik!
Dubai..
Johor Bahru

Ajak org bukan Islam berbuka di Masjid x boleh, so umat Islam boleh jer buat iftar Ramadhan di tokong2 Buddha, kuil2 Hindu dan gereja2 Kristian... Barulah org bukan Islam tertarik dgn Islam?

Ada yg habaq, kalau kat Dubai boleh kenapa kat sini tak boleh.. tu laa, jgn bandingkan kat sana dgn kat sini.. kat sana tak dak lebai yg dok penunggang agama dan kaki hasut.. kat sana tak dak yg sanggup pi bakaq kereta semata2 tak setuju dgn parti ana... 

Pasai tu islam tak berkembang kpd non muslim....cuba kita tengok agama kristian..mereka berkembang di kalangan bangsa cina dan india....dan perhatikan pula Ustaz2 kita hanya gagah bertazkirah berdakwah kpd orang melayu yg dah islam sahaja...  

Tengok kat New Zealand tu mcm mana org2 bukan islam duk masjid ramai tengok org2 islam sembahyang kalau kat Malaysia mcm agaknye hehe tak tau la mcm mana lebai2 ni akan melompat2 membuat fitnah...

Tp kita ni nk imarahkan masjid. Nk ajak org bukan islam dkt dgn islam.. dekat dgn masjid...

Ketua Agama Islam Malaysia kata apa, apa garis panduan , Mufti perlu memfatwakan kerana tahun depan akan berlaku lagi - f/bk
TS.
Adoiii kena kunci tayar syari’e 
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang, kereta, langit, pokok dan luaran
Musim perayaan. Orang ramai keluar membeli belah. Parking tak cukup. Jawabnya kena kunci tayar syari’e lah di negeri ulama parti ana mentadbir. Lain kali kalau parking tak cukup sila parking di rumah masing-masing dan jalan kaki ke bandar. Ulama parti ana amat tegas dalam melaksana undang-undang selagi mana dapat kutip denda..

2 comments:

nick said...

Melayu haprak dengan Islam sengkeknya! Masih lagi dok bercerita tentang adu domba nak pecah belahkan masyarakat majmuk di Malaysia ni. Islam menyeru umatnya berdakwah kepada non muslim dan bersangka baik dan hidup harmoni walau berlainan kaum dan agama tapi puak2 Lebai karut dan penyamun melayu pulak dok ajar kaum2 lain dan non muslim tu hukumnya kafir harbi. Ni semuanya bukannya apa, melainkan taktik nak dapat kuasa dengan cara keji dan celaka. Kedua2 parti lapuk dan khurafat ni dah takde modal untuk pikat melayu sokong mereka maka terpaksa guna perpecahan kaum dan permusuhan agama nak raih sokongan. Memang parti haprak depa ni. Melayu penyamun dan lebai hipokrit ni dah takde tempat dalam Malaysia ni. Kedua2nya adalah geng2 penyamun dan kaki rasuah. Patut dah kena humban je kat landfill!

Nick.
Cape Tiger.

Yoe Hanafi said...

Tepat sekali cape tiger.

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena