Monday 20 May 2019

Dr MAZA Hujah lawan hujah, bukan dilawan dgn keganasan! Dulu dipanggil Unit Amal PAS, bila dah dinaiktaraf kpd Jabatan Amal Malaysia (JAM) boleh pula bakar kereta Mufti? Sahaja aku bakar kereta Mufti, ikhlas demi jihad kerana RM500 cash [Video INI CADANGAN TERBARU PTPTN KUTIP HUTANG]

Isnin, 20 Mei 2019
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Suara Rakyat
Dulu dipanggil Unit Amal PAS, bila dah dinaiktaraf kpd Jabatan Amal Malaysia (JAM) boleh pula bakar kereta Mufti?
Dijanji RM5,000.. kenapa dapat RM500 sahaja seorang? Selebihnya RM4,500 pergi mana. Itu kalau seorang, kalau **** orang berapa pulok DIA kaut untung?
Bila ahli DAP dituduh mesej bernada ancaman terhadap Ketua Polis Daerah Jerantut, dilabel terus oleh PAS, DAP ketuai kumpulan gangster PH.
TETAPI BILA AHLI PAS DITANGKAP & DITUDUH BAKAR 
KERETA MUFTI PERLIS, boleh pulak kata PAS tak terlibat.. Bakar kereta tu bukan modus operandi pengganas TALIBAN ka?
Bila terkena batang hidung sendiri tau plok nak berdalih-dalih putar belit..
Imej mungkin mengandungi: teks
Bab-bab bakar mmg pakar buat mereka.
Sila hubungi di cawangan-cawangan Unit Amal PAS (Jabatan Amal Malaysia) yg berdekatan di tempat anda di seluruh negara.
Note: Jangan lupa bawa tin/ tong MILO yang kosong. Kerjasama anda amat mereka hargai.
Selamat berAMAL.
Imej mungkin mengandungi: teks
Puak puak macam ni perlu dihumbang terus dari politik negara kerana jelas sesat dari ajaran islam dan akan memburukkan lagi iklim politik Malaysia!
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
Sahaja aku bakar kereta Mufti, ikhlas demi jihad kerana RM500 cash.
Revolusi Anak Muda Malaysia 
Imej mungkin mengandungi: teks
Suara Rakyat
ASAL SAJA DARI PAS mesti bodoh, kenapa?
Penggunaan logo PDRM yg tiada perkataan kalimah 'Allah' & 'Muhammad' pada situasi2 tertentu sudah lama dipraktikan SEJAK ERA UMNO/BN BERKUASA LAGI!
Kenapa bila dah meroyan kalah teruk PRU14, pelbagai usaha walauncai PAS utk buat provoke jahat kononnya Islam tertindas di bawah k'jaan PH.
KENAPA penggunaan tiada kalimah 'Allah' & 'Muhammad' pada logo PDRM di era UMNO/BN berkuasa kamu jadi bisu pekak tuli!
KENAPA bila PAS dah bersekongkol berjimak dgn UMNO baru nak menyalak skrg?
DNA kebodohan ketololan PAS makin terserlah.. Bodoh tak boleh diajar!
cc: PDRM Polis Diraja Malaysia ( Royal Malaysia Police )

1 comments:

Amisha said...

Saya telah berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan pinjaman Suzan yang meminjamkan uang tanpa membayar lebih dulu.

Nama saya Amisha, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di Asia dan di seluruh dunia untuk berhati-hati, karena mereka menipu dan meminjamkan pinjaman palsu di internet.

Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana seorang teman membawa saya ke pemberi pinjaman asli, setelah itu saya scammed oleh beberapa kreditor di internet. Saya hampir kehilangan harapan sampai saya bertemu kreditur terpercaya ini bernama perusahaan Suzan investment. Perusahaan suzan meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 600 juta rupiah (Rp600.000.000) dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan.

Saya sangat terkejut dan senang menerima pinjaman saya. Saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi mereka melalui email: (Suzaninvestment@gmail.com) Anda tidak akan kecewa mendapatkan pinjaman jika memenuhi persyaratan.

Anda juga bisa menghubungi saya: (Ammisha1213@gmail.com) jika Anda memerlukan bantuan atau informasi lebih lanjut

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena