Wednesday 22 May 2019

'Bakor kereta' Adakah individu yang sama menyerang pemimpin parti Amanah? Asal saje berbeza pendapat terus dilebel dan diserang oleh penyokong dan pemimpin Pas! FITNAH PEMBANGKANG gagal lagi & Bos Yapeim digantung tugas [Video IBLIS KEHILANGAN SUJUD KERANA SOMBONG & Kecil main api besar main RASUAH]

Khamis, 23 Mei 2019
Jom Channel
1. IBLIS KEHILANGAN SUJUD KERANA SOMBONG 2. SALAH SIAPA PENIAGA WARGA ASING BERLELUASA? 3. KERAJAAN TUNTUT NFC BAYAR HUTANG 4. KECIL MAIN API, BESAR MAIN RASUAH?
Imej mungkin mengandungi: 1 orang
Adakah individu yang sama menyerang pemimpin parti Amanah? Tindakan yang tegas harus diambil terhadap pelampau dan extrimis agama!
Tolak #PolitikTaliban!
Tiada penerangan foto disediakan.
Kebencian PAS kepada Dr Asri Zainul Aiddin memang bukan lagi rahsia ataupun misteri. Berbeza pendapat terus dilebel dan diserang oleh penyokong dan pemimpin Pas.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
FITNAH PEMBANGKANG gagal lagi..Pembangkang semakin terdesak menabur berita palsu dengan membuat pelbagai fitnah. Pembangkang & Fitnah BERPISAH TIADA!
Image may contain: 2 people, people smiling, people standing, suit and text
Bos Yapeim digantung tugas
Tumpang sekole.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 7 orang, orang senyum, teks

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena