Friday 2 February 2018

[Video Tun M-Najib Busukkan Nama Baik Umno & Anak Muda Anggap UmnoBN Sebagai Parti Rasuah Dedak] MABRUR KE TIDAK? Tawaran akan ditolak.

Sabtu, 3 Februari 2018

Tun Mahathir popular di luar bandar – Prof Redzuan

Momentum sokongan terhadap Pakatan Harapan (PH) meningkat selepas Dr Mahathir Mohamad dinamakan sebagai calon perdana menteri, kata penganalisis.
Timbalan Pengerusi Institut Darul Ehsan (IDE) Prof Dr Mohammad Redzuan Othman berkata kebanyakan responden yang bersetuju Dr Mahathir sebagai calon perdana menteri PH kerana pengalamannya memerintah negara.
“Tetapi masyarakat nak tengok, apa yang Dr Mahathir nak tawarkan sebagai alternatif kepada kerajaan Barisan Nasional (BN) pimpinan Najib Razak,” kata Redzuan dalam satu wawancara bersama The Malaysian Insight di Shah Alam baru-baru ini.
“Selain itu, sokongan kepada dia meningkat kerana di Malaysia pada hari ini, hanya Dr Mahathir yang dilihat paling berani menyerang Najib.”
Selepas PH menamakan Dr Mahathir sebagai calon perdana menteri dan Dr Wan Azizah Wan Ismail sebagai calon timbalan perdana menteri pada 7 Januari lalu, IDE menurunkan pasukan penyelidiknya di seluruh negara untuk melihat sentimen rakyat.

Image result for Gambar 1MDB biayai filem lucah
Image result for Gambar 1MDB rompak duit rakyat

MABRUR KE TIDAK..... Tawaran akan ditolak


Ekoran darinya Najib sindir Tun tentang kemabruran haji yang ditaja oleh 1MDB dengan merujuk kepada pendapat Harussani.

 Mabrur ke tidak..
Memang itu atas ketentuan Allah.
Tetapi syirik kalau ketentuan Allah setakat itu sahaja.
Bukan itu sahaja...semua perkara.
Potensi mabrur pertamanya harus datang dari jalan yang sudah ditentukan oleh Al Quran dan Hadis..jalan yang nyata, jelas, tidak sedikit pun ragu²..

Qada dan Qadar
Kita diberi pilihan dalam pelbagai laluan antara dosa dan pahala.
Apabila memilih jalan salah, jalan subahat..mana datangnya mabrurnya..

Dalam dunia teknologi informasi tanpa sempadan..
Bukan sahaja kedudukan dan status 1MDB dalam pertikaian tetapi asas dan motif awal serta perancangan penubuhannya juga sangat meragukan.
Kalau telus kenapa Laporan Audit Negara 1MDB di-OSA-kan

Tidak telus perniagaan apa yang dijalankan oleh 1MDB, mana untung ruginya, mana audit dalamannya, mana zakatnya, mana patuh syariahnya dan hutang billion yang ditanggung apakah "harus" menaja pakej penghajian kepada rakyat dan kini ditambah dengan motif undilah BN.

Yang hantar penghajian ini siapa? Kerajaan atau 1MDB? Apa kaitan dengan BN yang menyelit kepentingan.

Niatnya untuk dapat balasan undi atau lillahita'ala atau kedua-duanya.

Na'uzubillah..

Apa hukum sokong BN - Di sinidi sini juga dan banyak lagi


# cacatan di atas lebih kepada peringatan kepada diri sendiri dan jika ditakdirkan terpilih untuk menunaikan umrah atau haji atas tajaan 1MDB - TAWARAN ITU AKAN DITOLAK.

Kluangman.

1 comments:

Unknown said...

Mohon maaf jika postingan ini menyinggung perasaan anda semua tapi saya hanya mau menceritakan pengalaman pribadi saya yang mengubah kehidupan saya menjadi sukses sekarang. Perkenalkan terlebih dahulu saya Sahra Atifah biasa di panggil Sahra, dulu Saya bekerja di salah satu Seafood restaurant di Dubai, tapi saya sudah menyerah tinggal disana. Tapi saya tetap ikhtiar. Dulu pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos. sempat saya putus asa,gaji pun selalu di kirim ke indonesia untuk biaya orang tua di kampung, sedangkan hutang banyak, kebetulan buka-buka internet mendapatkan website jobstkwluarnegeri.blogspot.com atau langsung lihat klik di sini. waktu itu saya buka alamat nya di google. Dan Kebetulan ada nama Mbah Suro katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan Pesugihan Dana Ghaib. dengan keadaan susah jadi saya coba beranikan diri menhubungi langsung nomernya +6282354640471 dan berkenalan dengan beliau Mbah Suro, Dan saya menceritakan keadaan saya. Beliau menyarankan untuk mengatasi masalah perekonomian saya dengan Pesugihan Dana Ghaib nya. Dan alhamdulillah benar-benar terbukti nyata hasil nya sekarang. terima kasih banyak ya allah atas semua rejekimu selama ini..

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena