Monday, 14 August 2017

[Video Tangkap 'dalang' kecoh, gesa Guan Eng] "Alahaii Utusan...asal boleh spin, spin saja laa, hahaha!" Sendiri Ludah Sendiri Jilat.

Isnin, 14 Ogos 2017

Foto Suara Rakyat.
Sendiri Ludah Sendiri Jilat... Cakap Tak Serupa Bikin !!!

Adakah Salleh Keruak buta sejarah & lupa UMNO selalu amal budaya politik gangsterisme.

Lihat sahaja kejadian serangan ganas terhadap YB Khalid Samad di kawasan Parlimen, Jamal 'Jamban' dan gerombolannya yang membuat kacau di Ampang Point, dan Datuk Armand Azha yang menyerang kumpulan Armada PPBM di PWTC. Malah mereka yang terlibat di dalam dua dari tiga kejadian tersebut telah pun dihadapkan ke mahkamah.

Walaupun DS Salleh dan UMNO mudah lupa, tetapi rakyat Malaysia akan sentiasa ingat siapa yang sebenarnya mengamalkan budaya politik gangsterisme.
 Foto Kelab Che Det.
Hehe cantik punya spin...patut lah makin tak de org baca skrg ni...bukan jawapan Tun punca nya...tp budak2 hingusan yg mereka jadikan kuda utk buat kacau....kalau dah siap ada suar itu apa makna?? Bila2 nak buat provoke upah lah yang matang sikit..bukan nya upah budak2.....game tu nampak sangat ....
Tp asal boleh spin..spin saja laa...Walaupun nampak tak matang....hehe alahaii Utusan.......hahaha

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena