Monday 13 January 2014

Masak!!!! Najib 'Kangkong' Tidak Pernah Habiskan Ijazahnya?

Selasa, 14 Januari 2014
Ijazah Doktor Kehormat aje!
Najib dianugerahkan Ijazah Doktor Kehormat Universiti Ohio
NAJIB dipakaikan selempang Ijazah Doktor Kehormat Humane Letters dari Universiti Ohio bagi mengiktiraf pencapaian beliau dalam bidang pendemokrasian pendidikan dan pengetahuan pada majlis penganugerahan di Pusat Konvensyen Shah Alam, hari ini. - Foto NSTP/ Roslin Mat Tahir

SHAH ALAM: Datuk Seri Najib Razak hari ini dianugerahkan Ijazah Doktor Kehormat Humane Letters oleh Ahli Lembaga Pemegang Amanah Universiti Ohio, David Bright Bill di Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC), di sini, sebentar tadi.

Ijazah itu dianugerahkan kepada Perdana Menteri bagi mengiktiraf pencapaian beliau dalam bidang pendemokrasian pendidikan dan pengetahuan. 
BH Online.


GEMPAR!!! Najib 'Kangkong' Tidak Pernah Habiskan Ijazahnya?

It is well known that the PM did not complete his degree in the UK. Various excuses have been created over time - he had to take over the family business etc. Fact is he never graduated.
Since then he has come to imbibe the philosophy of the Proton School of Management where it is a good thing to buy something high and sell it low. Or buy something high and then sell it even higher to people who have few options.



Tiada Degree punca PM Najib digelar PM kangkung? baru tau Najib tiada degree

PM Malaysia rupanya seorang yang tidak berjaya menamatkan pengajian peringkat ijazahnya di UK. Mungkin inilah sebabnya beliau membuat perkara-perkara yang sukar diramal.

PM kangkung yang digelar terhadapnya sekarang ini memang sesuai kot berdasarkan kelulusan beliau. Semua PM Malaysia sebelum beliau ada sekurang-kurangnya 1st degree.

Jika diambil kira dari sudut itu Najib memang PM Malaysia paling kangkung berbanding semua PM yang lalu.

aku tak paham sangat bahasa penjajah ni. tapi aku tahu maksud perenggan pertama tu.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena