Monday 26 February 2018

[Video Tun Mahathir Setuju Pakatan Beri 20% Hasil Royalti Minyak Untuk Kelantan] Pemimpin Pas tuduh AMANAH projek Barat pecahkan gerakan Islam & Tuduhan 'Puak Lobai' itu ekoran terbitnya buku terbaru Ahmad Lutfi tentang AMANAH.

Selasa, 27 Februari 2018

Pemimpin Pas tuduh AMANAH projek Barat pecahkan gerakan Islam

Tuduhan pemimpin Pas itu ekoran terbitnya buku terbaru Ahmad Lutfi Othman tentang AMANAH.

Tular di media sosial komentar Ahli Jawatankuasa Pas Pusat, Dr Riduan Mohamad Nor tentang AMANAH yang dituduhnya sebagai projek Barat.
Memanggil AMANAH sebagai ‘Pan’, ulasannya di keratan Facebook Friends of Pas itu turut mendakwa AMANAH sebagai paling jahat.
“Ana (Saya) tak nampak ada ciri-ciri parti Islam pada Pan. Ianya merupakan projek barat untuk pecah-belahkan gerakan Islam.
“Cuba baca memoir General Ali Moertopo. Bagaimana peranan geng-geng alami digunakan CIA (Agensi Perisikan Pusat) untuk pecahkan kekuatan ummah,” katanya.
Riduan, 46, selanjutnya mengaitkan AMANAH dengan Rand Corporation iaitu sebuah Pusat Penelitian dan Kajian Strategik Islam di Timur Tengah yang dibiayai oleh Amerika Syarikat (AS).
“Sama juga Rand Corporation. Pan adalah jamaah dhirar yang paling jahat setakat sejarah negara kita,” tambahnya lagi.
Reaksi Riduan itu ekoran perkongsian tentang hebahan buku terbaharu wartawan Ahmad Lutfi Othman bertajuk ‘Parti Islam Amanah’.
Buku berharga RM40 itu hanya dijual secara atas talian dengan pesanan terus melalui Luqman Hakim (019-2903291).
MD.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena